*mylittleangel*
Forelsket i forumet
Nå syns jeg det er så mye tråder om det nye oppsettet her at det er på tide med en morsom bildetråd for oss som kjeder oss men ikke gidder å ta del i klagingen lenger :D

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå syns jeg det er så mye tråder om det nye oppsettet her at det er på tide med en morsom bildetråd for oss som kjeder oss men ikke gidder å ta del i klagingen lenger :D

Hvordan legger jeg inn bilder??Kattekvinnen skrev:
Skjønner jo ingenting av dette nå....
*mylittleangel* skrev:Hvordan legger jeg inn bilder??Kattekvinnen skrev:
Bare høyreklikke rpå bildet, trykker på kopier og så bare trykker du lim inn her inne :)
Ellers så trykker du på den knappen ved siden av der du finner smileyene nå, også trykker på upload og finner frem til bildet du skal ha:)
Kattekvinnen skrev:*mylittleangel* skrev:Hvordan legger jeg inn bilder??Kattekvinnen skrev:
Bare høyreklikke rpå bildet, trykker på kopier og så bare trykker du lim inn her inne :)
Ellers så trykker du på den knappen ved siden av der du finner smileyene nå, også trykker på upload og finner frem til bildet du skal ha:)
Aaaahhaa, da er det med andre ord enklere enn før? :)
Seriøst, på fremsiden står det at du har fått 5 svar, her inne ser jeg ingenting :/*UtspyttaLaban* skrev:

*mylittleangel* skrev:Seriøst, på fremsiden står det at du har fått 5 svar, her inne ser jeg ingenting :/*UtspyttaLaban* skrev:
hehe...tror ikke det er helt oppe og går det med hvor mange svar og hvem som har svart sist...men overlever vel det et par dager, skulle forresten ikke være en klage over hva som ikke funker tråd detta da