God fredagsmorgen

*Bestevennen*

Elsker forumet
Mornings damer[:)]

Har sinnsyke hetetokter i dag også, dette lover ikke bra! Blir varm av å sitte oppreist så jeg fikk sambo til å levere snuppa i dag så nå skal jeg bare slenge meg på sofaen og bli liggende![&:]

Skal på jobb i ettermiddag Så blir en rolig dag frem til det med å gjør minst mulig[8D] Skulle fått i gang en maskin eller to med klær men får se om jeg kommer meg helt ned i kjelleren i løpet av dagen[;)]

formen er ellers veldig bra borstett fra hetetoktene da!

Dere i dag da? Formen fin ? Planer for dagen ? [:D]

Ønsker alle en super fredag! DET ER HELG!![:D][:D][:D] (ikke før 23.15 i kveld for min del da[8D])

God morgen[:)]

Er hjemme fra jobb i dag. Hadde det dårlig i går kveld, kom meg knapt opp av sofaen, hodepine og kvalme. Ikke sovet godt i natt, så tok en sjefsavgjørelse på å bli hjemme i dag. Liker det ikke, håper virkelig denne formen bare er forbigående, at det er influensa eller noe sånt. Var jo i ordentlig powerform i går jo!

Nå sitter jeg og kikker på Cars og venter på at klokka blir 8, så jeg kan ringe og sykemelde meg før jeg finner senga.

Go måren til deg!

Jeg sliter litt med varmen jeg også...holdt på å svette vekk på jobb i går...åpnet på vinduer, til slutt måtte jeg bare ta barna med meg ut...heldigvis har jeg en jobb der vi er ute hele dagen, så er litt lettere å skjule det en stund til da [;)] men de beg å lure litt på hva som gikk av meg...men men de får bare lure alt de orker [;)] 

Formen er fin, litt småkvalm, men tror det er fordi jeg er sulten så jeg må nok finne noe mat strax
Dagen i dag skal jeg tilbringe litt på sofaen (min fri dag [:)])når eldste mann går på skolen nå, og så skal jeg lage en sjokoladekake jeg ha fått bestilling på...
I kveld skal vi på grillings med jobben, det blir kos!

Ha ei super helg folkens, nyt den så lenge den varer! [:)]

Eg skal på jobb rundt 14 eg[:)] Til 15.30-16.00[8D][8D] Eg er kvalm i dag og så trøtt... Men fekk ikkje sove meir sida knøttet er våken og vokser[:D][:D][:D][:D]

God morgen[:D]
Har levert min sønn i barnehagen og etter jobb så er det rett ut til et vennepar og grille! [:D]
Ser ut som det blir en fiin dag[:)]

Back
Topp