God fredagsmorgen!

lenemor

Forumet er livet
Her i Nittedal regner og regner og regner det, nesten som å være hjemme. Ungene startet dagen kvart over seks i dag - litt for tidlig for meg, jeg lå våken til over ett i natt og hørte på hostingen til Johanna - i dag må vi ut og handle halstabletter til henne altså

Nå går det i barne-tv på NRK Super, August leker litt med biler samtidig. Vi har spist frokost, og venter vel på at tiden skal gå... og så håper jeg veldig at regnet gir seg før vi skal gå til toget - det er et stykke å gå, og ikke noe gøy å være kliss våte på museum.

Gleder oss kjempemasse til å treffe SuperBerta, Oslojente og Siljea i dag altså, og de skjønne barna også selvsagt!

I ettermiddag tror jeg at jeg skal sette igjen ungene hos mamma og ta meg en handletur på stovnersenteret - jeg drømmer om Lindex og H&M, og kanskje det er kommet noen andre spennende butikker også?
 
Ikke, store drømmer du har Lenemor. Selv Steinkjer har lindex og h&m....

Her har morfar bestemt at mormor skal passe Felix men han og jeg handler bursdagsgaver til mormor. Han likte seg veldig godt på kjøpesentret i Steinkjer og mente det sagtens kunne ligge i en dansk storby og undret seg om det var kunder nok her til det.

Forelsket meg i en jakke fra bergans. Litt lang softshell som var pen til meg. Tror jeg må ha den, svangerskapskiloene til tross. Må begyne å leve litt.

Og så er det ingen håndverkere i huset idag. Har nektet dem adgang før de har fått de siste delene som kjøkkenet mangler. Det blir jo aldri ferdig!

Senere skal vi teste touanens evne til å huse 7 personer. Da skal vi nemlig ut at spise alle mann.

Men først skal jeg på legekontoret og sjekke crp og lpk...
 
God morgen:)

Her våknet Mina først i 05 tiden, men heldigvis så sovnet hun igjen. HURRA!! Våknet så i 08 tiden det er noe annet det hehe..
Gleder oss veldig til å treffe dere alle:)
Regner masse her også..

Forstår godt at du savner de butikkene når du ikke har dem selv hos deg. Husker selv jeg savnet H&M da jeg bodde i Halden. Bestilte endel på nett da.
 
svare for å se ;-p
 
nei, du har rett i at jeg ikke har så store drømmer, Olive - fordelen med det er at de ikke er helt uoppnåelige vet du emoticon

I Volda og Ørsta har vi Cubus, Vero Moda og Kapp Ahl, pluss noen sånne dyre butikker med NoaNoa og slike klær som er litt utenfor min prisklasse. Skal bli gøy å handle litt billig og bra igjen (Lindex er kun for undertøy - dårlig med bh'er med f og g-kopp på cubus)
 
God morgen, damer!

Jeg er på jobb..og det er vått! Altså ikke inne, men utenfor. Det bøtter ned! Men, men merker jo ikke så mye til det her jeg sitter i biblioteket. Har en del elever som kommer for å lånee og levere bøker, og så gjør jeg en del ryddearbeid. Mye rot her fordi det ikke er bemannet hver dag.

I ettermiddag skal jeg stresse hjem for å få spist, og så er det korøvelse(generalprøve) i Drammen hele kvelden. Merker at det blir slitsomt. Men moro også. Det blir første gjennomkjøring med fullt orkester, og operasolistene......spennende!

Er misunnelig på dere som skal treffe lenemor...og hverandre. så kos! Håper dere får det helt topp!!

Ønsker dere alle en fin fredag!
 
lurer på hva andre har skrevet....
 
Back
Topp