God fredagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Heldigvis er Ine litt bedre i dag... Feberfri før første gang siden søndagen! [:D]

I dag skal hun få gjøre litt lekser, og så skal vi en liten tur på biblioteket... Ellers er det nada planer, bare roe helt ned hjemme.....[:)] Emmeli er i barnehagen, hun har jo også vært hjemme i en all evighet pga sykdom! [8D]

I kveld skal jeg på Spinn 2 og sykle en time.......... Har bare vært på 30 og 45 minutters spinningtimer til nå, så i kveld går jeg utfra at jeg dør! [8D] *klapper seg selv på skulderen* [:D]

Hva skal dere i dag da?[:D]

Kanskje dere har noen sunne fredagsmiddagskos???[:D]

God morgen!!

Nå skal vi straks kjøre i barnehagen her. Så skal jeg på butikken å handle pitte litt.
Så blir det rydding og litt vasking før jeg skal på jobb noen timer i kveld. Å jobbe fra 15-20 ser jeg på som bortkasta!!! [:@][:@][:@][:@]

Kos dere kjempe mye i dag Vand! Lykke til på trening!

Mornings :=)

Sitter på jobb til halv 4, hjem å stelle seg før det blir en stor fest sammen med venner å kjente, så en fuktig kveld på byen ;) Ha ei god helg alle ihop.

Mornings!

Først og fremst: Dritflink Vand!! [:D]

Til middag kan jeg ikke bestemme om det blir chilimarinerte kyllinglår med salat (og brød for de andre[8D]) eller om jeg skal ha kyllingwok med avokado....

Lårene er i utgpkt mer lettvint men wok er bare så godt!! Hmmm hva stemmer du for vand?

Jeg må ut og kjøpe meg hvitvin til imorgen[:D][:D] samt at jeg må bestemme meg for hvilken dessert jeg skal bringe på jentetreff og så handle og bake til det[8D] Litt morsomt at det ble minn oppgave å bake, når jeg er 100 ganger flinkere på matlaging haha - men jeg tror jeg klarer å lage NOE godt[8D]

Har fortsatt ikke hørt noe fra jobben, det møtet han snakket om var i går... og i dag må jeg melde meg opp til eksamen[&o][&o] skulle ønske jeg hadde fått svar nå...

Kjempeflink VAND!!!![:D][:D]
Får så lyst på spinning når du snakker om det...[:o] Det er jo så moro...[:D]

Sitter og ser på nyheter og oppdaterer meg om jordskjelvet utenfor Japan...[&:][&:] Forferdelige greier...[:(][:(]

I dag er det som vanlig pizzadag hos oss. Vet fremdeles ikke hva vi skal finne på i dag, men har ihvertfall en del rydding...

Jeg er ikke megaglad i kyllinglår (pga blodårene[8D]), men ett saftig kyllingbryst - chili og hvitløksmarinert - mmmmmm hørtes godt ut! [:D][:D][:D][:D]

Kanskje det blir det hos oss i kveld da.... Med god salat til! [:D]

ORIGINAL: Vand

Jeg er ikke megaglad i kyllinglår (pga blodårene[8D]), men ett saftig kyllingbryst - chili og hvitløksmarinert - mmmmmm hørtes godt ut! [:D][:D][:D][:D]

Da tar jeg den andre retten så tar vi en "matklubb" etterpå hvor vi vurderer maten og om vi anbefaler den[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Vand

Da tar jeg den andre retten så tar vi en "matklubb" etterpå hvor vi vurderer maten og om vi anbefaler den[:D]

Hørtes lurt ut! [:D][:D][:D][:D] men: Kom jo på at jeg skal på trening i kveld, er ikke hjemme før i halv åtte-tiden............. Da kan han lage noe godt til jeg kommer hjem[8D][8D][8D]

Back
Topp