God fredagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Andre natten uten bleie - dette går jo superbra! [:D][:D][:D]

I dag er snuppa hjemme - hun er megaforkjølet......... [&o]

Begynner på arbeidshelgen min kl 15, så går det i ett til mandag kl 15.30[8D]

Hva skal dere i dag da?[:)]

Åå.. så flink jente du har! Vi får ikke til å slutte på dagtid en gang vi. Noen tips?
Kanskje vi får tid iferien .

Mornings :)

Vært hos legen med Oliver en liten tur,nettopp komt på jobb :) Etter jobb er det trening før jeg sier det er helg å slenger meg ned på sofaen :)) Venter på at det skal bli tirsdag fooooort, savner Trond :/ Vært offshore i 2 uker snart [:'(]

God morgen!

Her er det forsatt sykdom i huset. Lillebror er hjemme i dag også med feber. Merker han er noe kvikkere nå da sitter på kjøkkenet og leker med små-legoen til storebror og snakker i vei så håper det er over nå. Men nå er jeg begynt å bli tung i hodet og rufsen i halsen [:(]

I helgen blir det stille og rolig - mannen er på jobb så blir meg og smågutta, men bruker å få det koselig vi også [:)]

Ha en fin fredag alle snupper [:D]

God bedring til alle syke og for store lille Emmeli som er så flink[:D]

Jeg har vært på trening - er ikke halvparten så støl som jeg trodde jeg kom til å bli etter xycling - jiiiiihaaaa![:D]

Skal lese i dag. Merkelig hvor vanskelig det er å sette seg inn i fag som man har hatt før og burde hatt ganske god forståelse for[8|] blir plutselig helt gresk etter litt ferie[>:].

Ha en finfin dag[:)]

God dag dere!

Jeg våknet nettopp, helt tett i naien!! Har gått rundt med skikkelig tung "bryst" hoste i 2 uker nå, og ikke søren om den skal gi seg [:'(][8|]

Idag skal jeg være sammen med fetteren min! Han har litt på gang med hun ene venninnen min, og siden hun er på jobb til i kveld, skal han få være hos meg til det [;)]

Ha en super fredag dere [:)]

God dag! [:)]

Nå ligger jeg i sengen og venter på at neglelakken skal tørke! [8D]

Startet dagen med at jeg tryna skikkelig på isen, når jeg skulle inn i bilen i dag! [X(] Var mørkt og så trodde jeg liksom at alt hadde regnet bort.. [:)][8|] Men gikk bra altså...

Reiste rett og trente etter å ha levert M i b.hagen! Deilig å ha gjort det.. :)
Oppvasken er også tatt, så jeg ligger egentlig her med ganske god samvittighet! [:D]

I kveld blir det vel litt god mat og tv-kveld! [:)] Er aleine om dagene, så får se hvor mye jeg gidder å stelle i stand.. [;)]

Heisann! Måtte hente Nora i bhg i dag, hun hadde feber.....igjen.... Har vi ikke hatt nok sykdom snart???? Jentene har vært syke annenhver gang helt siden nyttår nå.... Også vi som skulle på kafe etter bhg i dag, Tuva blir nok veldig skuffet over det....Men tenkte å ta henne med på kino og kafe i morgen [:)]

God bedring til alle syke!!! Og Vand, så flink Emmeli er!

Prøver å være flink husmor her men det er ikke lett med ett bekken som krangler!
Får prøve å gjøre litt igjen vel. Ikveld blir det tv kos og reker. Mmmmm, gleder meg[:D]

Back
Topp