Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vært hos legen med Oliver en liten tur,nettopp komt på jobb :) Etter jobb er det trening før jeg sier det er helg å slenger meg ned på sofaen :)) Venter på at det skal bli tirsdag fooooort, savner Trond :/ Vært offshore i 2 uker snart [:'(]
Her er det forsatt sykdom i huset. Lillebror er hjemme i dag også med feber. Merker han er noe kvikkere nå da sitter på kjøkkenet og leker med små-legoen til storebror og snakker i vei så håper det er over nå. Men nå er jeg begynt å bli tung i hodet og rufsen i halsen [:(]
I helgen blir det stille og rolig - mannen er på jobb så blir meg og smågutta, men bruker å få det koselig vi også [:)]
God bedring til alle syke og for store lille Emmeli som er så flink[:D]
Jeg har vært på trening - er ikke halvparten så støl som jeg trodde jeg kom til å bli etter xycling - jiiiiihaaaa![:D]
Skal lese i dag. Merkelig hvor vanskelig det er å sette seg inn i fag som man har hatt før og burde hatt ganske god forståelse for[8|] blir plutselig helt gresk etter litt ferie[>:].
Jeg våknet nettopp, helt tett i naien!! Har gått rundt med skikkelig tung "bryst" hoste i 2 uker nå, og ikke søren om den skal gi seg [:'(][8|]
Idag skal jeg være sammen med fetteren min! Han har litt på gang med hun ene venninnen min, og siden hun er på jobb til i kveld, skal han få være hos meg til det [;)]
Nå ligger jeg i sengen og venter på at neglelakken skal tørke! [8D]
Startet dagen med at jeg tryna skikkelig på isen, når jeg skulle inn i bilen i dag! [X(] Var mørkt og så trodde jeg liksom at alt hadde regnet bort.. [:)][8|] Men gikk bra altså...
Reiste rett og trente etter å ha levert M i b.hagen! Deilig å ha gjort det.. :)
Oppvasken er også tatt, så jeg ligger egentlig her med ganske god samvittighet! [:D]
I kveld blir det vel litt god mat og tv-kveld! [:)] Er aleine om dagene, så får se hvor mye jeg gidder å stelle i stand.. [;)]
Heisann! Måtte hente Nora i bhg i dag, hun hadde feber.....igjen.... Har vi ikke hatt nok sykdom snart???? Jentene har vært syke annenhver gang helt siden nyttår nå.... Også vi som skulle på kafe etter bhg i dag, Tuva blir nok veldig skuffet over det....Men tenkte å ta henne med på kino og kafe i morgen [:)]
God bedring til alle syke!!! Og Vand, så flink Emmeli er!
Prøver å være flink husmor her men det er ikke lett med ett bekken som krangler!
Får prøve å gjøre litt igjen vel. Ikveld blir det tv kos og reker. Mmmmm, gleder meg[:D]