God fredagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
I dag skulle jeg vært på jobb, men hun har 39 i feber i dag[&:] Veldig koselig da å ringe på jobb og få ett surt svar tilbake[:'(] Tror dette må være den tredje dagen på ett år jeg er hjemme fra jobb med henne, så jeg syns det var unøvendig med sure svar[:@]

Jaja. I dag får jeg se om det blir litt vasking og skifte av sengklær.. Noe må jeg jo gjøre når jeg har betalt for det[8D]

Hva med dere da? Blir det noe vasking og pynting til advent?[:)]

go bedring til Emmeli. kavete natt her med pupping hver time fra klokka 3. Er så trøtt at jeg ikke klarer å tenke på noen annen løsning enn pupp når han makker og sutrer...

nå inntas frokosten og snart må vi vell trille til barnehagen.

Skal til fotografen i dag og bestille ALLE de bildene vi skal ha. blir en dyr greie!! senere er det lunsj med eldste søstra som har feriedag i dag og Zumba! tredje dagen på rad med trening. D kjennes på kroppen.

Bare 12 dager til kenneth kommer hjem.. stønn!

God morgen[:)]

Nora er levert i barnehagen og jeg sitter her med vonde tak(har hatt det hele svangerskapet, får se om de gir seg etterhvert). Rundstykker i ovnen og solbærtoddy i koppen, kryper snart under dyna med frokosten på nattbordet[;)]

ha en fin dag alle sammen[:)]

Morgen jenter [:)]

Det er fredag og jeg slutter tidlig! (klokka 3) [:D][:D]
I dag blir det vennebrødlaging, husvask, trening i kveld og litt rødvin som gooood restitusjonsdrikk [:)]

Gleder meg som en liten unge til å henge opp julestjerna på søndag OG tenne lysene ute [:D] ahh, du hellige julestemning! [:D]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

mårn mårn Vand!

jeg er ett nytt menneske, jeg har IKKE vondt i halsen[:D] formen er nesten gulle god[:D]

i dag skal jeg småkjefte litt p posten[:-] skrive der ferb matteoppgaven min, rette på tre andre tekster... såååå tenkte jeg å rydde og ordne litt, gleder meg til å pynte til advent[:D][:D][:D][:D][:D]

ang posten... jeg var på postkontoret å sendte en pakke, de veide og ordnet . Så to uker etter at jeg sendte den får jeg brev om at d mangla porto på den[:'(] d mangla 21 kroner... så da fikk jeg ei regning på 21+59,- for eksp.avg.[:'(] ikke noe problem å betale den, men syns det er skikkelig irriterende! så tenkte å dra dit jeg sendte den og fortelle de om det som har skjedd... ikke kreve at de skal betale det eller noe altså, men la de bare være obs på d...

God bedring til Emmasin.... har forresten aldri skjønt greien med sure sjefer når man ringer inn syk... er ikke akkrat som at man ombestemmer seg fordi de ble sure liksom[8|].

Håper du får i deg litt søvn iløpet av dagen Tauza[:)].

Jeg skal selv irritere meg over pensum, klage til megselv over at jeg ikke ble ferdig med skole i fjor og ha en generelt crappy day på jobb[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

God bedring til Emmasin.... har forresten aldri skjønt greien med sure sjefer når man ringer inn syk... er ikke akkrat som at man ombestemmer seg fordi de ble sure liksom[8|].

Jeg skal selv irritere meg over pensum, klage til megselv over at jeg ikke ble ferdig med skole i fjor og ha en generelt crappy day på jobb[8D]

sjefen vår er supergrei og det var ikke henne jeg snakket med.. en kollega som stresser HELE tiden[>:]

ORIGINAL: Vand

sjefen vår er supergrei og det var ikke henne jeg snakket med.. en kollega som stresser HELE tiden[>:]

Ja uansett.. dårlig respons gjør det ikke lettere for noen - hverken deg som må være hjemme eller dem som blir 1 "man down" i dag[8D]  så det er bare teit å bruke energi på det!

Sier hissigproppen selv[8D]

God morgen!!

12 kalde her i dag, og da kan vi ikke ut. Likegreit, for det hadde blitt en iiiskald trilletur..[&:]

Så da blir det rydding, klesvask, baking osv på meg istedet!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

God morgen!!

12 kalde her i dag, og da kan vi ikke ut. Likegreit, for det hadde blitt en iiiskald trilletur..[&:]

døh! hakke du akkurat fått verdens varmeste jakke eller[>:][>:][>:][>:][>:][8D]

God morgen!!

Hihi.. Jooo!!![;)] Men ikke lungene til Mari...[8D][8D] Så lenge siden du hadde baby at du ikke husker det?[8D]

God morgen!!

Hihi.. Jooo!!![;)] Men ikke lungene til Mari...[8D][8D] Så lenge siden du hadde baby at du ikke husker det?[8D]

Ah! Tydeligvis hehe. Jeg glemmer jo å tenke på at du må ha spedbarn med deg ut[8D]. Men du kan jo legge hun inne, så kan du gå ut og sette deg i hagen mens hun sover[8D]

God morgen!!

Ah! Tydeligvis hehe. Jeg glemmer jo å tenke på at du må ha spedbarn med deg ut[8D]. Men du kan jo legge hun inne, så kan du gå ut og sette deg i hagen mens hun sover[8D]

Moahaha.. For det blir aktuelt..[8D][8D] syns jeg ser det, hu med den nye jakka...[8D]
Vi må nok holde oss inne hele helga..[:o] Tror jeg skal spørre noen om å passe Mari morgen så jeg får tatt med meg Anna på julegateåpning.[;)]

Back
Topp