God Fredagsmorgen!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
I dag stod vi opp litt før 07, alle sammen. Sofie sov lenge, Vetle har sovet hele natten bare en gang smokk kl 0420. [:D][:D][:D].

I dag skal vi på Jessheim senteret med Svigermor. Sofie skal klippe håret sitt i dag, jeg er så spent!!!
Håper også å finne en kjole til henne som hun kan ha på bursdagen sin, ikke lett altså. Det er så mye sukkersøtt synes jeg. Bah....
¨
Ha en fin dag dere!

God fredagsmorning[:D]

Så deilig at de sov så godt da[:)]
Her våknet jeg me knall hodet[:'(]Har tatt 2 paracet nå,prøver å spise litt å se om det ikke kommer seg.
Begynner på jobb kl 9.30 til 17.30.
Skal bli godt med helg.
Lykke til på kjolejakt,helt enig med deg at det er mye sukersøtt ute å går.

Ha en strålende dag alle sammen

God morgen!
I dag er lillebror 6 mnd!

Lillebror har vane for å våkne ca 4 for litt mat av en pupp, så sove videre til 7 hvor han starter md sang og litt stemmeprøve[8|][>:] Vesla har heldigvis en grei periode om natten uten noe tull, men jeg er trøtt likevel[>:]

Jeg skal snart følge vesla i bhg, det er kjempe lenge siden jeg har fulgt henne, så det blir koselig. Så skal jeg hjem og shredde, rydde, henge opp klær, leke og ut en tur for å vindusshoppe og sende pakke.

Ang kjoler: Zara har mye fint som ikke trenger å være så sukkersøtt..vesla har fått bursdagskjole fra My Cinnamongirl, den er sukkersøt men samtidig litt bursdagsaktig. Hva med Name it?Pompdelux har jo masse fint, men du trenger jo til helgen..Vesla har flest kjoler fra Zara, de er fine samtidig som de ikke er altfor dyre[;)]

Tenk at Fie er 3 år snart!

God morgen! Her er Leah pottetett, og vi sover dårlig på nettene. Eller jeg har en supersnill mann som sover med henne og jeg sover veldig godt. Men, gleder meg til å få ei frisk jente igjen. I dag skal jeg og Leah bake kake og kose oss hjemme på bursdagen hennes[:D]

ORIGINAL: kolibri

God morgen!
I dag er lillebror 6 mnd!

Lillebror har vane for å våkne ca 4 for litt mat av en pupp, så sove videre til 7 hvor han starter md sang og litt stemmeprøve[8|][>:] Vesla har heldigvis en grei periode om natten uten noe tull, men jeg er trøtt likevel[>:]

Jeg skal snart følge vesla i bhg, det er kjempe lenge siden jeg har fulgt henne, så det blir koselig. Så skal jeg hjem og shredde, rydde, henge opp klær, leke og ut en tur for å vindusshoppe og sende pakke.

Ang kjoler: Zara har mye fint som ikke trenger å være så sukkersøtt..vesla har fått bursdagskjole fra My Cinnamongirl, den er sukkersøt men samtidig litt bursdagsaktig. Hva med Name it?Pompdelux har jo masse fint, men du trenger jo til helgen..Vesla har flest kjoler fra Zara, de er fine samtidig som de ikke er altfor dyre[;)]

Tenk at Fie er 3 år snart!

Har egentlig funnet en jeg likte veldig godt på Reflex, et er name it merke. Litt strikkeaktig kjole i lilla eller Cerise med en stoor påsydd blomst nederst og masse knalle farger. Det passer Sofie, men de er utsolgt overalt for str hennes. Hmm....Rekker ikke Zara, men skal en tur til Jessheim i dag så får vi se hva vi finner. Hun har en My cinnamon girl aktig kjole i Lilla, men bruker den som litt hverdagskjole så da er jo ikke det noe gøy til bursdag. [:D] Neeeei, vi finner nok noe. Takker for tips!

God morgen
I natt har Cornelia skjønt at det er ikke vits tøyse på natten men bare sove
levert i bgh idag på glatta ekkelt å gå.

skal til byen og lever kamera vårt også skal jeg se etter ting og tang

ønskeer alle en super dag..

god morgen[:)]

jeg sliter enda med øret som føles som bomull.
holder mini hjemme i dag, så vi skal bare kose oss[:D]
i kveld er det x-factor og jeg gleder meg til en slakk kveld foran tv`n[8D]

Back
Topp