God fredagskveld :)

Babylykke81

Glad i forumet
Hva gjør så damene denne fredagskvelden?

Jeg har for det meste slappet av og titta litt på et nydelig profilbilde fra ultralyden i går. Den lille snella har jo blitt så stor, og det er så stas at hun sparker og turner i magen. Kjente veldig mye aktivitet da vi var på ferie. Da lå hun med bena ned. På ul i går hadde hun snudd seg og lå med hodet ned. Siden morkaka ligger foran på magen, er det mindre bevegelse å kjenne utenpå magen, men jeg kjenner stadig noe innvendig :0)

Ellers i kveld har jeg malt et strøk testmaling på en vegg. Vi skal male begge stuene, og da måtte vi teste fargene først. Veldig greit at det finnes Sence- maling som gravide også kan male med :0)
Blir godt med litt forandringer i fargene her før vi skal begynne å få inn barneutstyret :)

Nå skal jeg gå i gang med tacolaging. Hva spiser/har dere spist i kveld?

I kveld skal jeg slappe av helt alene med en film tenkte jeg:) Vi spiste pizza i sted med guttungen før han la seg:)  

God fredagskveld til deg å:-) Her er d fotball som går på tv`n, fotball EM er jo i gang til sambos store glede;-) Har jo selvfølgeli kunne jaget han ned i kjelleren for å se, men koslig med selskap på stua også:-)
Har også fått sydd noen nye putetrekk til sofaputene, fant et fint sommerlig stoff på Ikea i dag:-) Herlig med forandring:-)
Fredagsmaten på meg å lille snupp ble hamburger og pølse, da sambo hadde vært på BurgerKing i lunsjen å var altfor mett til middag....:-/
Men nå er snuppa lagt og sofa sliting resten av kvelden.

Venter på at mannen skal komme hjem.. Så blir det nok en film... Minstemann har ennå ikke sovna og prøver hardt å vekke søstra si.. Noe som ikke går :-) Ellers skal jeg prøve å få vaska litt klær... Strax ;-)

Her har jeg og pjokken hatt en alenekveld siden mannen er på sommeravslutning med jobben. Så vi har spist taco vi og ( er jo fredagsmat nr.1) kosa oss før han skulle i seng. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal leie en film på tv'en siden det ikke er så mye fredagsunderholdning på tvkanalene akkurat. Ellers sitter jeg og håper på at jeg skal få et brev i posten i morgen etter at legen henviste meg til en sjekk på sykehuset på grunn av vise kynnere. Skal bli greit å få en liten sjekk så kan jeg få beskjed om jeg trenger å bekymre meg eller ikke.

Back
Topp