God fredags-morgen...

TITTIN72

Forumet er livet
Fredag igjen, palmehelg og nesten påske... Hva er planene dine for dagen og helga da??[:D]
-begynner du kanskje på påskeferien allerede?

her er det hjemmedag med lillemann som hadde falsk krupp i natt og så skal vi kjøre guttene til faren sin på påskeferie i morgen - så påsken her blir forhåpentligvis rolig og faktisk helt barnefri!!

Uansett hva planene er, ønsker deg en strålende fredag og ei herlig helg - håper alle får gode dager i påsken!! GOD PÅSKE - VAKRE JUNI-DAMER!![:D][:D]

Idag skal jeg INGENTING! :) Bare være hjemme. Se på Top Model kl 11.30, begynne på neste bok i Isfolket, spise litt Brownie cookie jeg lagde igår, trykke litt på dataen, kose litt med pus og med magen, ... ja kanskje rydde litt også?

I morgen kommer svigermor fra Nord-Norge og skal være sørpå i en mnd. Det liker vi alle sammen. :) Hun skal være litt hos oss og litt hos sin "venn" i Oslo.

Jo, kanskje vi skal på kirkegården etterpå og ordne hagen til Iver til påske. Kjøpte påskeliljer igår, så nå skal jeg bare finne fram påskekyllingene og påskepynten hans. :)

Hmm.. har visst litt planer allikevel idag da jo!!

GOD PÅSKE til dere som reiser på påskeferie idag/i helgen. :)

God morgen til deg også vakkre kvinne.[:D]

De største drar til pappan sin i dag og kommer ikke hit før til onsdag, så det blir bare gubben, jeg og vesla hjemme i helga.
Men vi holder på å pusse opp nytt rommet til prinsessea her, ny seng skal monteres i kveld og jeg skal male gress og blomster der inne.[:D]
Alt ho har på rommet sitt nå skal flyttes ned på det nye. så tror det blir en travel helg[:D]

Falskkrupp er vemmelig, ganske skremmende å se på. Vesla mi var veldig plaget med det frem til hun var 3 år, men bank i bordet har ikke vært noe siden.:)

Ha en herlig helg selv og kos deg med gubben, plei deg selv og magen søta.[;)]

God helg til dere andre vakkre JUNI DAMER

ORIGINAL: bennylure

De største drar til pappan sin i dag og kommer ikke hit før til onsdag, så det blir bare gubben, jeg og vesla hjemme i helga.
Men vi holder på å pusse opp nytt rommet til prinsessea her, ny seng skal monteres i kveld og jeg skal male gress og blomster der inne.[:D]Alt ho har på rommet sitt nå skal flyttes ned på det nye. så tror det blir en travel helg[:D]

Falskkrupp er vemmelig, ganske skremmende å se på. Vesla mi var veldig plaget med det frem til hun var 3 år, men bank i bordet har ikke vært noe siden.:)

åhhh....det vil jeg gjerne se når du er ferdig!! - husk å legge ut bilde da, snuppa!!

ORIGINAL: TITTIN72

ORIGINAL: bennylure

Men vi holder på å pusse opp nytt rommet til prinsessea her, ny seng skal monteres i kveld og jeg skal male gress og blomster der inne.[:D]Alt ho har på rommet sitt nå skal flyttes ned på det nye. så tror det blir en travel helg[:D]

åhhh....det vil jeg gjerne se når du er ferdig!! - husk å legge ut bilde da, snuppa!!

Får prøve å få til det, sliter litt med å få inn flere i et innlegg, hehe.[;)]

her var planen å ut å gå en lang tur med hunden men, når jeg våkna så pøs regnte det og da legger jeg turen på hylla litt,
eller så skal jeg ned å kjøpe garn til monsterbuksa  som jeg skal begynne på, gleder meg til det[:)][:)][:)][:)][:)]
Vist mannen er i form så skal vi hend til sørlandssenteret å se på speilreflekskamera [:)] Ellers bare slappe [:)]

Ha en strålenede helg jenter[:)]

Her er jeg så utslitt å deppa om dagen at tanken på noe som helst er uaktuelt[&o]
Dagene går til å rydde å løpe etter lille mann..

Men i dag skal vi i "barnebursdag" til min stemor som ble 50 på mandag[:)]
Kjenner jeg blir sliten av å tenke på det men men[8|]

Ellers i påsken vil sambo så inderlig på fjellet,men jeg har ingen uteklær som passer å er møkk sliten av ingenting å med lite hjelp i han så orker ikke jeg tanken på det,men sagt han kan ta med datteren sin å reise hvis han vil det.

Syns virkelig Juni kan komme NÅ!!!!føles som en evighet til[:(]

Ikke akkurat morgen lengre men.. hehe

God dag!!

Jeg har ingen store planer i dag gitt! Pappa har vært innom en tur før jeg leverte snuppa i barnehagen. Han reiser til Thailand i morgen, så ville bare se oss før han dro! Snuppa fikk et hjemmelagd armbånd, det var pappa som hadde laget det. Veldig flink [:D] 

Jeg har sovet et par timer på sofa`n. Det var godt det.. hehe. Ellers blir det å hente snuppa i barnehagen etter vært, og vente på at sambo skal komme hjem. Da skal vi kose oss med god mat, norske tallenter og senkveld. Ordentlig tvkveld i kveld.

Snuppa skal sove hos mamma i morgen til søndag, så da skal sambo og jeg kose oss. Vi har ikke lagt noen planer ennå, så vi får se hva vi finner på.

En riktig god helg til dere alle![:D]

Back
Topp