God fredags formiddag

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Hei og hopp alle skjønne septemberjenter [:)]

Hvordan står det så til med dere denne fredags formiddagen?
Spennende helgeplaner?

Her i heimen er det snart tid for ryddings.. Støvsugeren er funnet fram og gulvet bare skriker etter å bli feid over [8D] Kjenner meg litt tiltaksløs i dag.. men er så mye som bør bli gjort så får bare hoppe i det!
Snuppa sover formiddagshvilen sin.. Begynt med det nå. Våknet i sju-åtte tiden, våken ett par-tre timer og så er det tid for litt soving igjen.

Etterpå skal vi ned i byen og treffe pappas kjæreste på kafe. Hun er på besøk i Oslo i anledning jobben.Litt surt ute, så blir å kle godt på..
Siden treffe min kusine (og svært gode venninne). Vi skal se på kjoler og sko til morgendagen [:)] 

I kveld skal Martin ut med jobben mens jeg får besøk av Hilde kusine og hele Vassengutane gjengen *gisp* i denne lille leiligheten. Tror ikke de blir lenge, men har lovet å komme innom en tur. siden skal kusine Hilde og jeg skravle til sent på kveld [:)]

Herlig dag!
men får bare komme igang med reingjøringa så det ser ok ut her i heimen! Greit at det ser bra ut når jeg får besøk, ikke minst for min egen del.

Hvordan ser deres dag ut da snuppelupper? [:D]

Så moro at du får besøk av de da [:)] *jeg å vil*[8D]
Her skal jeg rydde hus og så får jeg besøk av ei veninne litt senere i dag så vi skal bare sitte her å sløve hele dagen [:)]
Skulle egentli ut å gå tur,men blir ikke noe av det,men får ta en rolig dag inne i dag,er godt det å [:)]

God formiddag alle sammen[;)]

Idag våknet småen kl 6,da tok jeg han opp i senga vår og vi sov videre til kl 8.30[;)] ahh,deilig...føler meg nesten uthvilt,hehe[;)]

Eneste planene vi har (foreløpig) er å dra hjem til hjmplassen min å besøke mine besteforeldre og mamma&pappa i morgen.... Hjem på kvelden for å se spellemannsprisen[:)] Sikkert lage oss noe snacks til også....

Idag burde jeg får rydda og vasket litt her.... Er som deg mlinn litt tiltaksløs idag,men få vel bare prøve å sette igang[;)]

klem til alle jentene[:)] Å ha en fortsatt strålende dag[:)]

Her står leilighetsvask og på tapetet. Bør begynne snart for ser ikke ut! Leker OVERALT!!! Ellers håper jeg at jeg rekker å farge håret i dag, grå hår dukker opp som ugress [&:][:'(] Ellers er det ikke så som skjer i dag. Skal stikke ferdig en lapp og legge meg tidlig [:)]

her våknet lilletassen ca kvart over 9 i dag... han sov bare så godt [:)]
samboeren er i begravelse og skal vel jobe litt etter det...
jeg skal støvsuge, kanskje vaske gulv, rydde, tørke støv, skifte på senga, sette på en vask og brette klær...
også skal jeg ordne klærne mine til dåpen søndag, bake sjokoladekake, ordne pynt til to kaker... kommer sikkert på enda mer som burde gjøres også... ja begynner kanskje å bli litt stressa.... kanskje komme meg i gang snart...[:-][:-]
ha en fiiin dag[:)]

hei og hopp..
jeg holder på å rydder på soverommet mitt..er helt bomba etter jul..klær overalt..+at det ligger masse klær nede i kjellerstuen.planer om å få rydde det vekk inn i skapene istdenfor..
må få hentet storesøster i barnehagen rundt 3..

imorgen skal vi på harrytur,jeg,samboeren,storesøster,mamma og lillebroren min..
David blir hjemme med tanten min..blir spennende.første gang han blir passet av noen andre..går sikkert fint..

gleder meg til mandagen..blir koselig å møte noen av dere og de søte små..[:)][:)]

ho tante ruth ho sa at ho ville verte mann, og han onkel bjarne, ville verte daaaaaame[;)]
Og det vart onkel ruth, og tante bjarne, trallala, dei kalla ne berre onkel ruth me jarnet[:D][:D][:D][:D][:D]

He den berre litt på hjerna.... *kremt*

Flott dag her, lure på om ej skal vaske hus, eller gå en tur.... kjenne ej mej sjøl rett, so blir det vel til at ej sitte på bv istedenfor[:-]

Back
Topp