God fredag:)

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle sammen:)

Hva bringer denne dagen for dere da?

Her tar jeg med småen på litt shopping etter vi har levert storebror i bhg,det regner og jeg orker ikke og sitte hjemme..
Egentlig trenger huset en real omgang med husvask,men det tar jeg i morgen:) Er lei husarbeid jeg:(

Ha en flott dag dere:)

Vi skal prøve oss på en bytur i dag med min beste venninne :-) Det gleder jeg meg til :-) Mannen skal på jobbfest i dag og, så i ettermiddag blir det "jentedag" med hun eldste, og tradisjonen tro taco på menyen :D
Første gang jeg skal være aleine med to kids. Så det kan jo bli spennende.. ;-) Har vært utrolig godt å ha mannen hjemme i to uker nå i forbindelse med fødsel - blir rart på mandag når hverdagen slår inn igjen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det rolig hjemmedag der jeg kan pleie forkjølelsen. Her har det vært litt høyt tempo kanskje fra hun var to uker, fordi jeg har vært i god form og masse energi, men hun blir lett overtrøtt, så får se om ikke rolig hjemme funker bedre :)
Skulle funke bedre på min form hvertfall!

Jeg skulle egentlig ta turen på helsestasjonen i dag for å veie lillegutt. Men her har han hengt i puppen i over 2 døgn. Skal se det an i helga, enten er det øking eller så bruker han det som trøst for noe :(

Jeg har vært en tur hos legen med en føflekk, og nå har jeg endevendt det såkalte "fellesarkivet" på kjøkkenet. Det er ett benkeskap vi putter alt vi ikke helt vet hvor vi skal gjøre av... Men nå var det alt for mye der :)

I dag er det 6-ukerskontroll på ho mor;) og jeg tar med meg lillegutt, noe som kan bli spennende da vi har hatt en veldig urolig natt. Etterpå blir det nok ut å nyte sola. Gjorde heldigvis unna helgevasken i gårkveld:P

God helg, jenter:D

Nei her blir det bare te å slappe helt av idag :) Hvis jeg ikke stikker ut en tur for å handle inn litt pynt te dåpen, siden den er om ikke så mange ukene :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg fyller 30 i dag:mad::(
Og sitter for øyeblikket hos frisøren

Har fått "mama-makeover" av min bedre halvdel , så i dag skal jeg freshes opp:rolleyes:
Med ny frisyre og nye klær - helt herlig!

I morges vekket han og lille Frida meg med bursdsgssang og diamant ørepynt i hjerter, som liksom var en gave fra henne.

I kveld blir det middag med den fine familien min❤️

Jeg fyller 30 i dag:mad::(
Og sitter for øyeblikket hos frisøren

Har fått "mama-makeover" av min bedre halvdel , så i dag skal jeg freshes opp:rolleyes:
Med ny frisyre og nye klær - helt herlig!

I morges vekket han og lille Frida meg med bursdsgssang og diamant ørepynt i hjerter, som liksom var en gave fra henne.

I kveld blir det middag med den fine familien min❤️

Gratulerer så masse med dagen :D Håper du får en strålende dag♡

Og husk, 30 er ingen alder! ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Gratulerer så masse med dagen :)

Heiia:) i dag har jeg og mannen og lille malene vært på visning på et hus ;D ellers har jeg og malene vært hos mormor å kosa oss;) nå i kveld har vi kosa oss alle sammen ( jeg, + de to storebrødrene,mannen og malene ) med taco og barnetv:) herlig start på en helg :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

i dag har vi vært å besøkt jobben, kjøpt litt ny fisk til akvariet og vært på kontroll på helsestasjonen og vesla er blitt heile 4730gram :-D Hatt en veldig fin dag rett og slett :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp