God fredag:)

sandra 22

Gift med forumet
Her har jeg og lillegutt bare kost oss hjemme i dag, jeg har fått god hjelp med å vaske å støvsuge:)hehe
Nå sitter vi foran tv`n og ser på spionligaen og spiser litt snop:) Skal en ha kosedag så skal en ha kosedag:)

I kveld er det god mat og Norske talenter sier sjefen i huset her..
Ha en strålende fredag alle sammen:)

Hørtes deilig ut! Jeg har ikke stått opp engang:S Leverte vesla i barnehagen og gikk å la meg igjen:p
. Prøver å finne energi til å stå opp, ta litt sol og støvsuge og vaske gulvet før mannen og vesla kommer hjem.. Kan noen sende litt energi? ;)

Ha en fin fin fredagskveld:-)

Så koselig. Her var jeg aleine med guttungen i går ettermiddag, og vi var ute å kosa oss i flere timer. I dag vil ikke bekkenet være med på leken lengre, så nå har jeg tatt en dusj å slappet av. Neste blir foreldrekaffe i barnehagen :) husvasken får vente til en annen dag, om ikke mannen har veldig lyst når han kommer hjem :P

Hadde vaskehjelp i går så huset er plettfritt. Strålende vær her i dag, har fått ordnet litt i hagen. Såvidt jeg fikk på meg uteklærne, satt som et korsett :p Nå må det enten bli kjempemildt vær ellers får noen andre drive ute, lillemann får ikke snudd seg når glidelåsen er lukket :p Får besøk i kveld av et vennepar og etter det blir det nok full relaxing på sofaen med snop! Har ikke spist snop/is denne uken så i kveld blir det ekstra godt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er endelig ferdig med bleietrehjulssykkelen til ei vennine :) nå skal jeg ta meg en lur før det blir påfyll av vippene og så date med mannen :)

Har vasket gardinene i stuen, så nå ligger jeg strak ut på sofaen i smerter.... Gutta er sendt på overnatting og mannen jobber, så jeg skal kose meg med en film og mye godteri!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det hørtes deilig ut med konsekveld:-) Her pakkes hele huset ned før flytting imorgen:-p Er dau-sliten;-)

Det hørtes deilig ut med konsekveld:-) Her pakkes hele huset ned før flytting imorgen:-p Er dau-sliten;-)

Kosekveld, skulle det stå:-)

Back
Topp