God fredag!

Ovelia

Flørter med forumet
Da sitter jeg her. Klar for jobb igjen etter ei uke 100 % sykmeldt. Litt mixed feelings, men samma får det værra - Skal på 3D ultralyd etter jobb. Det gleder vi oss til begge to! Jeg er i uke 27+6 nå, og lillegutt har de siste to dagene endret aktivitetsnivå, sparker fortsatt, men ikke like intenst. Håper at alt er bra med han!

Vel, jeg får spise opp frokostblandingen min og ha meg avgårde! God fredag til dere alle sammen! Hva er deres fredag preget av? :-)

Spennendes med 3D ul!!!
Alt er nok bra skal du se :)
Jeg og mannen min skal ha kjærestehelg i Trondheim, så nå er vi på vei!
Blir godt med litt ungefri og pleie av kjærligheten før nestemann kommer :)
God helg :)

Spennendes med 3D ul!!!
Alt er nok bra skal du se :)
Jeg og mannen min skal ha kjærestehelg i Trondheim, så nå er vi på vei!
Blir godt med litt ungefri og pleie av kjærligheten før nestemann kommer :)
God helg :)

Åhh Trondhjæm by! En av Norges vakreste, hilsen en trønder ;-) ;-) God tur og kos dere så masse! Gå en tur hånd i hånd på Bakklandet og innom kafe gåsa for herlig kakao :-)

Så gøy da! Jeg trur det er helt normalt det, det kan hende at han ligger annerledes enn han har gjort :) ha en fredag du og :)

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Åhh Trondhjæm by! En av Norges vakreste, hilsen en trønder ;-) ;-) God tur og kos dere så masse! Gå en tur hånd i hånd på Bakklandet og innom kafe gåsa for herlig kakao :-)
Takk takk! Nå har vi vært på IKEA å shoppa litt, så nå er det avslapning på hotellet før vi skal ut å spise :) i morgen skal vi bare rusle i byen og så en tur på kino på kvelden tenker jeg :)
Hvordan gikk det på 3D?:)

Takk takk! Nå har vi vært på IKEA å shoppa litt, så nå er det avslapning på hotellet før vi skal ut å spise :) i morgen skal vi bare rusle i byen og så en tur på kino på kvelden tenker jeg :)
Hvordan gikk det på 3D?:)

Kjærestetur på Ikea? Det skulle jeg ønske min kjære ville vært med også! :) Høres ut som en fin helg! Ja, det gikk så fint. Legen mente at lillegutt hadde høyt akivitetsnivå, så det er nok bare mor som er litt unødvendig bekymret til tider :) ImageUploadedByBV Forum1377886178.084851.jpg

Fikk et smil også! ;)

Back
Topp