God fredag :-)

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Det er fredag, helg og jeg og lillemann skal til mormor i dag :) men først må vi dusje og ordne oss. Jeg må hvertfall frem med høvelen. Noe dritt med sommeren akkurat det der med barbering av legger altså. Godt man ikke er høygravid. Slet for to år siden med å barbere :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Hehe, ja, husket det fra ufjor, snuppa er født midt i juli. Fikk meg et sjokk etter fødselen når jeg klarte å se hva jeg hadde gjort med høvelen... 'litt' ujevnt ja...
Jeg fikk plutselig lyst til å lage syltetøy så da skal jeg kjøpe jordbær idag og lage syltetøy sammen med største(5år).
Også håper jeg at mannen min ringer, han er på guttetur med mellomste på 4 og jeg savner gutten min så fælt, hadde vært fint å høre stemmen hans...
Og ja, så skal vi på posten og hente en ny paraplytrille til jenta mi :-)
Ha en god fredag alle sammen:-)

Her skal ungene siste dag i barnehagen før vi tar sommerferie, men skal hente dem tidlig i dag - skal ta en tur på stranden i dag er planen. Ellers en rolig Fredag;-)

Idag skal vi bare kose oss . Imorgen skal barna reise bort og være hos mormor en uke .

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Her driver vi å skifter vinduer/panel på ene siden av huset, så regner med at pappa snart dukker opp. Jr er levert hos mormor, for han tåler så dårlig støy. Uansett går han bare i veien. (Snart 3 år)
Så for min del, blir det å finne solsenga og en god bok. :P
Kanskje det blir en liten båttur med sambo i dag og. :)

Også skal jeg hente jr i ettermiddag når bråket og rotet her er ferdig. :)

#denfølelsen når jobben til mamma hinter frempå om at det er på tide med søsken til poden og man vet man har en spire i magen. :p

Er forøvrig ikke fan av mas om søsken. For vår del var og er det ingen selvfølge... Men det tenker ikke folk på...

#denfølelsen når jobben til mamma hinter frempå om at det er på tide med søsken til poden og man vet man har en spire i magen. :p

Er forøvrig ikke fan av mas om søsken. For vår del var og er det ingen selvfølge... Men det tenker ikke folk på...

jeg skal jobbe hele helgen, blæh, menmen, siste jobbhelg på maaange uker, det er deilig :)

Back
Topp