God fredag! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ønsker alle en god fredag! :)
Dette blir en fin dag!

Lykke til, oul jenter! Dere får oppdatere oss etterhvert! :)

Idag skal vi få montert isofix i bilen. Blir nok høyre side, lettere med to seter på hver side, for datteren min trenger litt plass for å feste setebeltet sitt. :p

Ellers blir det å spise salt mat på meg idag, og det kan jo hjelpe meg med væskeinntaket også! Dårlig på å drikke. Så positive tanker nå!

Håper alle har det bra! :)

Tusen takk for det og en deilig fredag til deg å!

Ha en flott dag dere!! :)

Jeg har siste dag på jobb i dag! Blir rart!! Skal ha med meg snuppen da han ville være sammen med mamman sin i dag <3

God fredag:) Har dem eldste hjemme fra bhg idag. Igrunn ingen planer,må handle til helga også skal vi bake muffins når minstemor har kvilen sin:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Tusen takk og en fin fredag til deg også :)
Her blir det tur til legen strax, etterpå blir det nok sofaen og sove mest mulig om jeg får det til :)
Her skal det hvertfall gjøres minst mulig.

Ha en herlig fredag :)

God fredag:) vi Skal på fjelltur i helgen og fryktelig spent på hvordan det blir med tanke på formen. Men unner familien litt snøkos:)

God fredag! :)
Mamma kommer med kveldsflyet, skal være hos oss over helgen, jeg gleder meg!

Jeg er også kjempedårlig på å drikke nok vann, men nå skal jeg sannelig ta meg sammen og helle nedpå litt! :) For meg hjelper det veldig å trene litt, da blir jeg tørst da. Har ikke blitt så mye trening siste ukene
smiley-ashamed008.gif

Her blir det en rolig dag idag med hjemmekos, i morra blir det IKEA-tur. Vi trenger ny seng, nå ligger vi på gulvet faktisk, og det begynner å bli litt vanskelig å komme opp.
Så hva vi da skal på søndag, forklarer vel seg selv. :)
ha en flott helg alle sammen!

Ha en flott dag dere!! :)

Jeg har siste dag på jobb i dag! Blir rart!! Skal ha med meg snuppen da han ville være sammen med mamman sin i dag <3

Starter permisjonen din nå?
Blir nok både rart og deilig! :)

Jeg har vært sykmeldt lenge nå, først pga. manglende tilrettelegging, så lungebetennelsen som endelig bare har hosten og litt forhøyet crp igjen, men når den nå endelig slipper taket er jeg sykmeldt pga. lavt blodtrykk, tror det var 95/54. Virker som jeg er syk hele graviditeten jo! :p Rart å bare gå hjemme, men orker jo ikke annet nå.

Kose deg idag! :)

Starter permisjonen din nå?
Blir nok både rart og deilig! :)

Jeg har vært sykmeldt lenge nå, først pga. manglende tilrettelegging, så lungebetennelsen som endelig bare har hosten og litt forhøyet crp igjen, men når den nå endelig slipper taket er jeg sykmeldt pga. lavt blodtrykk, tror det var 95/54. Virker som jeg er syk hele graviditeten jo! :p Rart å bare gå hjemme, men orker jo ikke annet nå.

Kose deg idag! :)

Jen skulle det eller rettere sakt så får jeg ikke jobbe lenger pga at jeg er tvillingsgravid så jeg går ut i full sykemelding (får svangerskapspenger) Ikke alt jeg skjønner av papirmølja....:p
Men hadde telefonmøte med legen min i dag å da ble vi enige om at jeg får jobbe gradert frem til neste kontroll 27 Februar men da er det stopp...

Viktig at du tar vare på deg selv!!!;)Kjedelig å gå hjemme men det blir vel nok å gjøre snart så det er bare å nyte roen mens man kan :p
Jeg var 100% sykemeldt til i uke 16 pga at jeg var så dårlig + lavt blodtrykk (svimet av og var svimmel hele dagen) så gikk jeg over i gradert sykemeldig å jobber nå 7,5 timer i uka som jeg deler på 2 dager. Litt godt å være på jobb men kjenner at det blir tyngre og tyngre for hver uke som går..

Deilige fredag! OG starten på ei ukes vinterferie :-) starter i dette øyeblikk med junk til middag...... Pølse og pommes frites. Pølsene er av kylling&kalkun,til mitt forsvar. He he.... Goooood helg! :-)

Deilige fredag! OG starten på ei ukes vinterferie :) starter i dette øyeblikk med junk til middag...... Pølse og pommes frites. Pølsene er av kylling&kalkun,til mitt forsvar. He he.... Goooood helg! :)

De er gode de... Nam... Sulten her jeg sitter merker jeg. ;-)

Endelig helg! I dag var det ekstra deilig å ta helg, ettersom arbeidsdagen ble ganske så hektisk. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke la meg stresse, med det er ikke lett når man har en million ting å gjøre, og alt burde vært gjort samtidig. Fortsetter det slik vil jeg nok etterhvert kjenne behovet for litt sykemelding, men håper det blir lenge til.

God helg alle sammen! :)

Helg!! :D endelig, etter en litt møkkadag på jobb.. Har hatt en gammel frøken som har vært voldsom etter meg i det siste, og har til nå klart å holde diskusjoner og uenigheter på et normalt nivå, men i dag rant begeret mitt over og eg eksploderte på henne så hele kontoret hørte meg... Sjefen spurte å snakke med meg etterpå, men jeg hadde full forståelse fra henne da hun hørte saken. Så man kan trygt si at jeg er glad for at det er helg :D
Kos dere masse i helgen jenter!! Håper dere har noen kjekke planer :)

Back
Topp