God fredag

ajasto

Forelsket i forumet
Hei på dere.
Her har det snødd å snødd men i dag er det nesten -6 grader ute så nå blir det vel liggende litt. Kjempe kaldt. Brrrrr. Vi skal i barnehagen til halv ti å jeg og svigermor skal handle. Har kavet hele uken med en eksamen som skal innleveres på mandag. Men begynner å se lys i tunnellen nå så kanskje jeg kan unne meg en shopping tur etterpå før gjengen kommer hjem[:D].

Er dere ferdig til jul da damer? Jeg skal begynne mandag med vask og pakke inn resten av julegavene. Litt av en jobb det. Kristoffer skulle prøve å hjelpe meg her en dag. Men før jeg hadde pakket inn en så hadde han pakket inn fem hehe så vi måtte bare gi oss.[8D]

Ha en koselig fredag.[:)]

God morgen!

Snuppa er ikke i form stakkar.. hoster, har feber og er kvalm..[&o]  Så vi skal nok en tur til legen idag, det er jo bare 2 uker siden forrige hosterunde..

Mannen reiser til København på julebord idag, så dette kan bli en aktiv helg ja..[8|] Håper bare de sover godt på natta begge to, for ellers blir jeg så trøtt og grinete..[&:]

Ikveld blir det "hjemmekino", det blir nok koselig![:)]

Jaja. mer klage her fra meg. Våknet pottetett, hostende (og det er jo ikke nytt) OG med tilklistret øye. Så øyekatarr på meg oppi al annen elendighet også. men har fortsatt plass til mer sykdom. Tar imot allt jeg!
MEN ungene sov godt. Malte i egen seng hele natten. Sånt er helsefremmende.
Jeg har full oversikt over de småting jeg mangler til jul og min søster tar gulvvasken den 23.
Skal bare skrive de milelange handlelistene, så blir det greit. Og nå skal jeg kose meg med solbærtoddy mens jeg skriver preken til julaften!

God Morgen [:)]

Nå er jeg sliiten! Det har vært 6 netter med avbrutt og liiite søvn.. William har alltid våknet tidlig om morran eller slikt, men nå tar det av asså. De siste ukene har han gjerne kommet inn mellom 03 og 05, og han skal IKKE sove igjen, uansett hva jeg sier så bare ler han av meg, eller så skriker han av full hals fordi han blir sint for at han må sove [&o] Er så fryktelig slitsomt.
I dag skal de til pappan sin, så jeg ser litt frem til å sove en hel natt nå, trenger det virkelig.

Ha en flotters dag alle sammen [:)]

SuperBerta : God Bedring til snuppa!! :)

Ja - her hostes det litt, tette neser og ei som er på bedringens vei. Storesøster er hjemme idag også, vondt i magen men ellers begynner hun å bli feberfri heldigvis. Ser ut som om vi *kryssefingrene* skal få en sykdomsfri jul i det minste[:)] Nå ser jeg fram til helg.....MÅ få shoppe resten av julegavene denne helga så jeg slipper det neste uke -da er det jobbing hver dag....

Det blir en rolig kveld her - mannen skal ut med gutteforeningen. Satser på at barna kommer seg tidlig i seng, så kan jeg slappe av foran TV'n[8D][:D]

God bedring til alle store og små!![:)]

Ha en flott fredag!

Mange syke og slitne her - rart at det alltid skal være slik rett før jul

Her er det tomt hus, og ute er det rene reklamebildet - snøen henger tung på trær og hustak, det er blå himmel og blått lys over fjellene - vidunderlig vakkert.

Jeg har vært og levert ungene i barnehagen, handlet og måkt oppkjørselen... nå skal jeg til å bake gulrotkake (3barns nydelige oppskrift) til svigers - svigerfar fyller 70 år i dag!!

Det er fest hos svigers i kveld, men type: voksen, så det er bare G som drar (men ungene får nissedrakter i kalenderen i dag, og de skal ha på dem og reise inn til besten med gave, bare en liten tur). I morgen er det selskap, så da får jeg og ungene være med og feire også. Dette betyr at jeg har huset og tv'n for meg selv i kveld, det blir godt!

her var det nok en våkennatt[X(], slitsomt! Andre natta på rad nå at jeg har måttet ta minsten inn til oss. Lurer på om det kan være tennene som plager han stakkar.

I dag ska vi på besøk til noen venner å levere julegaver, blir koslig! I går var vi også hos et vennepar, og katten deres hadde fått kattunge! Nathalie var jo helt forelsket, så mulig vi får oss kattunge over nyttår[8D].

God bedring alle syke, håper dere blir friske og raske i løpet av uken og kan kose dere på julaften[:)]!

Back
Topp