God fredag!

*Kolibri*

Forumet er livet
Hva bringer dage for dere?

Noen som har tenkt å føde?

Her skal vi ha en veldig effektiv dag med div husarbeid før vi får besøk i ettermiddag av en som trenger litt elektrohjelp. Og i kveld er det påskekrim og snop[;)]

Ha en fin dag alle rugende høner og ikkerugende haner!

[:D]

Idag skal vi bare kulan. Bortsett fra at eg må på bensinstasjonesn og kjøpe melk- e blitt så glad i det[;)] Ellers har eg fått eitt sjukepleie-oppdrag; skal skifte på bandasjen til svigerfar. Dritt at han skal vere så sta, for han nekter meg å gjere det på min måte- MÅ gjere det sånn som ho sjukepleieren på sjukehuset har gjort det [:D]

Akk ja... typen e heime igjen og då får tv`en jobba seg iallefall[:D] Og tulla spreller i magen, ikkje så greitt for mor lenger, føler ho har litt for liten plass der inne!

Vi får besøk av pappa å den nye kjæresten hans i dag, så blir spennende å se hvordan hun er[:D] hehe...
Ellers blir det vel en tur over grensa å shoppe litt med dem...

har overhodet ikke planer om å føde idag hvertfall!!! ;)   blir å slappe av hjemme tenker jeg :) kanskje gå en tur i terrenget som fysiot. anbefalte... :)  å kanskje bake boller, som jeg ikke fikk gjort igår!
ha en fin dag alle sammen! [;)]

I dag får vi middagsgjester på pinnekjøtt, så nå står det og putrer på komfyren[:)] Nå skal vi bare ordne litt her hjemme, og jeg skal skru sammen stellebordet. I kveld blir det nok en rolig kveld bare jeg og mannen.

Ha en flott dag alle sammen

Jeg og bekkenet mitt hviler og hviler og hviler...... Begynner å bli kjedelig[:'(]
Men jeg hjelper til der jeg kan og i dag skal det legges nytt gulv i kjellerstua og vaskerommet skal vaskes ned og gjøres klart til bruk[:)] I går var mannen min flink og la gulv på det rommet som skal bli vesla sitt, der sover nemlig søsteren min og hennes samboer i påsken. De har kommet på besøk helt fra Trondheim og vi skal bare kose oss i påsken, søsteren min er også gravid (19 uker på søndag) så bli mye babysnakk jah[8D]
Jeg har INGEN planer om å føde, vesla får pent holde seg inne noen uker til da jeg ikke er klar enda[;)]

God langfredag til dere alle[:D]

Hæppi fredag![:D]
Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å føde i dag! [8D]
Sambo har akkurat dratt på jobb og er ikke hjemme før elleve i kveld.. Så jeg blir sittende her mutters alene.
Skal vaske litt klær, gjøre klar vugga, kanskje gå en bitteliten tur.. Får se hvor langt jeg kommer [8D]

Havner sikkert på sofan uansett[:D]

Hadde store planer for dagen..
Men jeg har så vondt i magen[:'(] Så blir nok ganske rolig her..

Snuppa reiser til bestemor og bestefar nå snart.. [:)] 
Er bedt på middag til ett vennepar ikveld, men får se ann litt..

Her skal vi støvsuge, vaske gulv og bli ferdig med sortering av ting etter at vi pussa opp.. Få kasta masse og bli kvitt alt rotet som står på soverommet.. Så blir det vel bare å slappe av resten av kvelden. [:D] God helg alle sammen, og fortsatt god påske! [:)]

I dag er det sååå fint vær, så har planer om å sette meg på verandaen og lese en bok eller noe :) Men ender vel sikkert opp med at jeg flyr frem og tilbake og sjekker BV :p

Må også få pakket litt mer i sykehusbagen, det går vist litt treigt. Alt jeg pakket i går var sokker og helseteppe, så må få opp farta ;p

Ha en fin dag alle samme :)

Idag er vi slække begge to!!! Mannen spiller data - som han gjør stort sett hele tida nå når han har fri..hehe.. Og jeg sitter her på BV og ser litt på tv.[8D]
Akkurat nå spurte mannen om det var noen her inne som hadde født...hehe..[:D] Ikke bare jeg som er spent og følger med visstnok.[8D][:D]
Ellers blir det nok bare å slappe av idag. Var hos et vennepar til kl 03 i natt, så er litt sliten ja... Skal til de imorra på fest...så trenger å slappe av idag.[:D]

Oh!!! Jeg har glemt helseteppe og et teppe til bilstolen... Godt du nevnte det, Lillebebis![;)]

god fredag!!!!!!!
i dag har jeg hatt besøk av en venninde,vi har begynt å sy onepices....holder på å sy en til sønnen[:D]
ellers har vi gått tur og nå sitter vi å ser barne tv[:D]

Back
Topp