God fredag, skjønne damer!

lenemor

Forumet er livet
Her skinner sola etter en natt med øsepøseregn - har hatt masse regn de siste nettene, men det er jo helt greit, da blir temperaturen litt bedre å sove i, og så kan vi heller ha sol på dagene. Har satt oss bort i hagen til svigers, for ungene ville leke litt i sandkassa. Jeg har ryddet litt hjemme, nå er vi nesten ferdige med å tømme esker og sekker... i går kveld fikk vi laget til vaskerommet slik at vi kan bruke det som vår inngang - fått opp masse kroker og hyller, så nå må jeg bare handle kurver å ha på hyllene, så får votter, skjerf, luer, solbriller, post og alt annet sin faste plass - så deilig!

I dag skal svigers sitte barnevakt for ungene, og G og jeg skal ut og spise middag og kose oss litt, bare vi to. Det er første gang siden August ble født, så det er vel på tide... vi skal feire nytt hus og bryllupsdag (fire år i går).

I dag kom telefonen min også, men UPS ville gjerne slippe å kjøre hit, så den blir levert på jobben til G, han holder jo til i sentrum.

I helgen blir vi endelig ferdige i gamlehuset, og nedvask er bestilt til neste uke, så når det er gjort kan vi overrekke nøkler og avslutte det kapittelet helt - skal bli godt å konsentrere seg om bare ett hus fremover! Mamma og tanta mi kommer på besøk til uka, men ankomsten har blitt forsinket med en dag da onkelen min døde nå natt til onsdag, og begraves på onsdag igjen. Mamma vil gå i begravelsen før de reiser oppover, men hun har ferie uka etter også, så hun utsetter bare hjemreisen tilsvarende. Skal bli så deilig med besøk!!!

Nei, nå babler jeg visst. Hva gjør dere for tiden??
 
Hurra for ny telefon.

Har brukt det meste av natten på å gjøre alle tilpass. Felix må jo ha mat. Malte var urolig (han har urinveisinfeksjon for 3. gang iden september, stakker) og mannen var irritert over at han måtte springe til Malte. Så jeg var sengependler. Lå litt hos Malte, så inn til Felix, så Malte. Og da endelig roen var faldet over forsamlingen snorket mannen som en hest!

Men fikk sove da gjengen var dratt i morges.

Det ventes danmarksbesøk on få timer, så prøver å shine litt på huset (nå sover jeg jo så masse for tiden at jeg ikke har så god tid til å rote så veldig. Det kommer godt med!)

Felix har lagt seg igjen. Koser seg til oppvaskemaskinens durren. Så da er det bare at hive seg rundt!
 
god fredag damer!

nå har jeg litt ro i rumpa før det er middag her. kom hjem til en mann som har vært alene med jentene i hele dag, ryddet gangen.. og boden.. det var deilig det.. for det trengtes..

så du ert tlfløs om dagen lenemor.. prøvde å sende dge meld i går for å gratulere dere med bryllupsdagen nemlig.. så jeg husket på deg.. men da fikk du den kanskje ikke :)

høres deilig ut med besøk for dere begge to.. både fra oslo og danmark.. :) nyt det, og kos dere i helgen!

her skal vi ikke stort i helgen.. ut å kjøpe seng.. jeg er i laber form for tida..sååå blir vel å holde seg mest mulig i ro..
 
Jeg har hatt fri dag, deilig!! Og mannen har begynt på jobb igjen etter ti ukers permisjon, det har jeg sett fram til lenge.... han gjør ingenting i huset når han er hjemme og jeg jobber, så nå er jeg lei av å irritere meg, greit at han skal begynne jobbe igjen:-P

Ellers har jeg så mye vondt i magen for tida at jeg holder på å bli sprø....men jeg overlever altså. Fikk jo ikke legetime før tiende august, så får vi se om jeg blir bedre til da.

Nå sitter Lukas å ser barnetv og Nathalie er hos nabogutten å hopper på trampolinen. Når ungene er i seng er det på med støvler og regnjakke og gå en tur med bikkja:-)
 
Jeg har hatt min siste permisjonsdag idag.. buhu!!! Eller permisjonen var over 27.05, men etter det har jeg vært "arbeidsledig"..
Bertine hadde siste dag før sommerferie i bhg idag, T var på service med bilen i Sverige.. Så Rasmus og jeg har kost oss idag, med gåtur og busstur t.o.m.

Bertine og nabojenta syklet hjem sammen, og tok seg et bad i det nye bassenget vårt, det var stas!

Nå sover lillebror, og vi tre andre ser på Madagaskar-pingvinene..

Jeg leter etter strikkeprosjekter å ta med til Danmark, vi reiser på søndag og blir borte i 2,5 uke, det skal bli deilig! Og GØY!!!
 
Jeg har hatt min siste dag i barnehagen idag. Så til høsten er jeg tilbake på kun 37,5% jobb  
Skal jobbe på Prix på lørdag, mandag og tirsdag, og så har jeg ferie t.o.m. uke 31
Ellers har vi hatt deilig vær idag; ikke det meldte regnet, og heller ikke steikende varmt. Midt i blinken for denne jenta

Kan tenke det er deilig å nærme seg slutten på utpakkinga, Lenemor. Og så er det sååå deilig å ha litt system i ganga! Jeg er på leiting etter et bra system for vår gang, men den er så lita.... Men vi har jo og inngang til vaskerommet da, så vi kan jo gjøre noe lurt der. For det er stort
Ellers så må du kose deg masse med mammabesøk. Alltid koselig det.

Håper du sover bedre og roligere i natt, Olive

Masse god bedring, Trillemor. Ikke gøy å bli syk nå på denne tida
ToSmå: jeg skjønner hva du mener. Er ikke alltid like greit å gå oppå hverandre over lang tid. Jeg har heldigvis en mann som KAN HVIS HAN VIL....selv om det ikke skjer i overflod
2,5 uke i Danmark, SuperBerta?!!! Det er luxus det  Vi har og endelig bestemt oss, og har bestilt tur til Danmark. Vi reiser onsdag mårra og reiser hjem seint på søndag kveld. Så vi får 4 fulla dager i DK: Glder meg MINST like mye som Linnea  Vi skal bo i Blokkhus, men skal litt rundt forbi. Regner med vi tar Fårup på onsdag, og så vil vi en tur i Løveparken. En tur på Bilka er jo og et must  
 
Back
Topp