God fredag, kjære damer

lenemor

Forumet er livet
Så er det plutselig den 16. desember! Jeg har fri i dag, og derfor har ikke ungene og jeg kommet oss av gårde ennå. Jeg drøyer det, slik at jeg kan dra rett ut på handletur etterpå - i dag er det jo sendefrist for post, og jeg har fremdeles ikke hadlet gave til broren min (G handlet til mamma i går). Jeg har også litt matvarer som skal handles, og så tror jeg at jeg skal bake litt i dag. Skåldet masse mandler i går, så jeg skal lage kransekakestenger, men jeg må finne på noe mer - jeg kom nemlig over litt smør her, og nå skal jeg prøve om det virkelig er så stor forskjell på mat bakt med margarin og med meierismør

Ellers er planen å få ryddet unna litt pyntesaker i dag, slik at jeg kan pynte til jul i kveld - morsomt for ungene å våkne til julehus i morgen (vel, det blir ikke kjempejulete, vi har ikke supermasse pynt altså). De har i kalenderen sin i morgen at de skal pynte rommene, så det passer bra.

Ja, og så skal jeg på posten selvsagt - sende pakker, og siste rest med julekort (bokstavelig talt - jeg gikk nemlig tom for kort - neste år må jeg nok bestille flere)

G skal på julebord i kveld, så jeg har huset for meg selv, og kan pusle litt mens jeg ser på tv, det blir deilig. Kjøpte forresten ny jule-cd i går, årets Frelsesarmeen-plate, og den er ganske fin - en blanding av gammel og ny musikk, mye i ny drakt, da den er spilt inn i kenya med kenyanske kor og musikere (og norske selvsagt)

Så, hva gjør dere i dag?

Jeg er jo endelig på nett igjen! :-D Men dagen i dag har jeg ikke gjort så mye.. Jeg sliter sånn med en enorm hodepine pga alle bihulene mine er tette og det støtt og stadig er betennelse..  Nå gleder jeg meg bare til å få operert driten sånn at jeg kanskje kan få oppleve å puste med nesa igjen..! Helt rart nå å tenke på at jeg har vert så tett SÅ lenge..
Ellers så har jeg bare prøvd å kose meg med ungene, men de merker nok dette med hodepinen de og, for lunta blir kortere og sånn pga smertene.. Men dagen i dag har vert veldig bra på den måten.. :-)
I kveld er det vel tv kveld.. Har ingen konkrete planer om hvilke program da.. Kanskje jeg må få samboer med på å se siste Harry Potter en gang til.. :-D

høres ikke bra ut, almyrida - venter du på operasjon eller? G ble operert i fjor, og han har blitt mye bedre. Fremdeles litt tett, men han er flink å vedlikeholde med skylling (nesehorn), og har ikke disse forferdelige betennelsene som han hadde nærmest kronisk før operasjonen

Jeg har fått lagt begge barna, spist kveldsmat, tatt meg en øl og pyntet huset til jul - jeg har alt for lite julepynt, og julepynten er for liten.... jeg har pyntet et hus med masse små rom i mange år, så pynten vi har er tilpasset det, men nå som vi har stort bruksrom forsvinner de små nissene og englene... så synd, jeg må nok handle mer

lenemor trenger du julepynt må du bare si i fra har et helt lager som mamma ikke skulle ha mer når hun flyttet. Stor og små nisser i hvit og rødt  som du får kjøpt plantasjen blant annet.Så du må gjerne komme å hente når du er på østlandet igjen.Tviler på jeg rekker å sende noen til deg før jul.

du altså silje - du tenker alltid på andre du. Neida, jeg skal nok få kjøpt meg nok stasj til å fylle huset - det er jo ganske koselig å handle julepynt, og når romjula og nyåret kommer er det på salg. Vi har helt klart julepreg her så det holder for i år

Hvordan går det med deg? Leste linken du la ut - om silje (morsomt sammentreff) - er det samme diagnose du har fått eller?

lenemor skrev:
du altså silje - du tenker alltid på andre du. Neida, jeg skal nok få kjøpt meg nok stasj til å fylle huset - det er jo ganske koselig å handle julepynt, og når romjula og nyåret kommer er det på salg. Vi har helt klart julepreg her så det holder for i år

Hvordan går det med deg? Leste linken du la ut - om silje (morsomt sammentreff) - er det samme diagnose du har fått eller?

K blir bare glad til han hvis han slipper unna litt nisser :-)

Er nok det de lurer på jeg har siden jeg har for høye gallesyrer, har ikke den ekstreme kløen. Formen er så der kvalme og spyingen startet igjen i går. Så tar det helt med ro

Gjør det du - ser at du har 44 dager igjen - det var omtrent da August ble født, så du er jo kommet så langt at om noe skulle skje skal det være ganske trygt å bli satt igang - det er godt du er under oppsyn, av noen som har både din og babyens helse i høysetet

Back
Topp