God fredag, kjære damer!

lenemor

Forumet er livet
Håper dere har en fin morgen, etter en god natts søvn... og at dere ikke fryser i hjel der dere er. Her hjemme er det ganske kaldt, men det har jeg tenkt å bøte på ved å holde meg inne, på sofaen, med varm kaffe og pledd. Har fri i dag, og i kveld skal G på julebord, så jeg sparer energi til å underholde ungene [;)]

Må vel en tur ut på tomta i dag også, og sikkert også en tur i butikken... og så MÅ jeg få sendt pakker nedover til søsteren min - mannen hennes fyller år på tirsdag, så jeg håper å rekke å få gaven dit til da.

Hva gjør dere i dag da? Ha en strålende dag uansett!!

God morgen!
Her skal det males i dag.. Og males og males.. Og så må vi få ordna med gulvet til soverommet vårt.. Så endelig skjer det ting her.. [;)][:D] Og det føles veldig godt! Ellers så er de tjo helg ja.. Har ingen andre planer enn å male og fortsette å pusse opp..
Kaldt er det her og, lenemor! Så nå må vi bare jobbe for å få opp tempen.. Fyre og fyre og fyre..

God dag![:)]

Det hørtes deilig ut med en dag på sofaen, lenemor! KOS DEG![:)]

Bertine ville så gjerne ha fri idag, så hun er hjemme sammen med meg og Rasmus.. Vi skal ut og shoppe litt.. Og spise lunsj på kafè![:D] Så kanskje vi stikker innom jobben til T for å hilse på..

ORIGINAL: SuperBerta

God dag![:)]

Det hørtes deilig ut med en dag på sofaen, lenemor! KOS DEG![:)]  PS: Varmepumpe er fint! Her er det kun kaldt utendørs..[;)]

Bertine ville så gjerne ha fri idag, så hun er hjemme sammen med meg og Rasmus.. Vi skal ut og shoppe litt.. Og spise lunsj på kafè![:D] Så kanskje vi stikker innom jobben til T for å hilse på..

Hei hei,
jeg sitter med siste innspurt i eksamenslesinga (dere skjønner hvor effektiv jeg er når jeg har tid til å sitte her[&:] men men)
tirsdag er (forhåpentligvis) aller siste eksamen[:D][:D] Jeg må på butikken før jeg henter ungene å kjøpe lilla lys til adventstaken og en voksduk til kjøkkenbordet så er det nesten helgeklart her. Har planer om å få skiftet gardiner i stua og på kjøkkenet i dag eller i morgen slik at vi bare kan kose oss i helga. Er meldt "innehelg" her for ungene sin del, astmaen deres blir lite samarbeidsvillig når det er så mange minus over flere dager så vi gidder ikke planlegge noen store utflukter i alle fall[&o]

Her er det og kaldt i huset, men jeg har bare kledd på meg ekstra[8D] haha, må nok fyre i ovnen, men jeg er så dårlig til å huske den at det slukker bestandig - om jeg i det hele tatt får fyr da..

Hei på dere.
Jeg har nettopp tatt den faste ukes handlingen min, så nå må jeg begynne å rydde litt. Har gått med skikkelig vond hals i over 3 uker nå så jeg begynner å bli temmelig lei. Men har fått meg time hos legen på tirsdag så da får jeg høre hva det er for noe.
Mye styr om nettene for tida også. Ryggen og rumpa er stiv og jeg er helt utslitt av å hoste. Men det begynner heldigvis å roe seg litt nå ser det ut for. Kristoffer har blitt nattevandrer igjen. Han kan ikke ligge i senga si for han har mareritt sier han. Derfor må han ligge sammen med noen[8D]. En smule utspekulert er han jo.... hehe.
Gleder meg til jeg skal hente han i barnehagen, han er bare såå god.

I dag tar vi middag etter han har lagt seg da vi skal ha noe som han liker forferdelig godt men som er melk i. Så slipper han slike fristelser.

Ellers begynner jeg å bli nokså stor rundt magen. Eller det vil si ikke bare magen som er stor da, men jeg nekter å gå på vekta. Så enkelt er det hehe. Jeg gleder meg som en unge til termin. Syns det er nokså ufattelig at vi skal få baby igjen. Men det går vel opp for oss før eller siden. Kristoffer sier hver dag at jeg skal lære ham hvordan man skifter bleier og holder den så han har planen klar.

Ha en superfin dag damer.[:D]

Heisann!

Her satt Solveig og hutra i morges. Til tross for fyr i ovnen og godt oppvarmet stue. Jepp! Det er hennes tur til å være syk. Og det var min tur til å være hjemme. Jeg og mannen er hjemme annenhver dag.

Nå ligger Solveig under teppet og ser på Mikkes klubbhus! Regner med at mannen henter Aslak i bhg for jeg har ikke lyst til å ta med Solveig mer ut i dag.

God ettermiddag!

I dag har vi vært rundt å funnet nisseluer og nissekostymer til barna, da vi skal ned i byen i morgen for å se på Nissetoget!! Dattern til samboer'n skal jo gå i toget også, så det blir nok stas for de alle fire. Ellers har vi besøkt moren til samboer'n på sykehuset i dag. Hun kommer mest sannsynlig ikke til å bli frisk heller ... Men skal i allefall ta med litt ting for å lage julepynt og andre koselig ting til henne til uken, vet hun gleder seg til det .. Så det blir bra!! [:)]
Så har jeg akkurat laget karameller og satt de til kjøling, snart kommer alle 4 barna så da blir det middag osv [:)]

Back
Topp