God fredag jenter

Fru+2

Forumet er livet
Da er det helg og fredag. Nydelig høstvær i dag også.
Har vært hos jm i  dag, alt bra med knøttet.Mammaen har fortsatt gått ned -10 kg.
Fått tips om bassengtrening for gravide så har tenkt å prøve meg på det.
Ellers så går helga med til siste innspurt å gjøre i stand huset til takstmann og fotograf som kommer til uka.Skal bli deilig å bli ferdig her.
 
Oi, du begynner å bli skrantete du da, Fru! Bassengtrening er kjempedeilig, det gikk jeg på med begge mine

Her er det fridag, og det var deilig. Har fått fantastisk pakke i posten (mesteparten er handlet, men butikkinnehaveren har slengt med litt småtteri til meg helt gratis), og så har jeg vært og handlet seksjon til rommet til August. Den er svintung, og derfor ble jeg ganske motløs da jeg pakket den opp og så at den tydeligvis har fått seg et kakk en gang, for en av platene er ganske mosa... må ta en nærmere titt og se om det vil bli synlig når jeg monterer den (om den lar seg montere) eller om jeg må ta den med tilbake og bytte den

Nevner i dag også jeg at jeg har lagt ut noen bilder i onsdagsskravletråden
 
Felix holder fest om natten. Fordi han kan. Sånn turnefest i dobbeltsenga. Så vi la oss og sov til 10 etter der andre var dratt.
Snart helg nå og det blir godt. Vi feirer inngangen til helgen med bassengtur. Litt Kreta-ferdigheter må holdes ved like, og så er det så stas med basseng for allesammen!

Ellers ligner jeg et takras, men fortsetter med det til badet er vasket. Så skal jeg nok ta ordentlig klær på meg. Nyter faktisk takrasstilen disse dager (sports-bh (fordi jg har trent) og utvaska utslitt hjemme-trene-bukse og singlett) Jeg er lekker!

God helg folkens. Planen her er at det skal sykles (Gustav) og jeg skal muligens prøve meg på en joggetur for å teste formen....
 
Felix blir norges representant i sommer-ol i 20... ja, når er slike da? I 2026 kanskje? En turner er det vel lenge siden Norge har stilt med. Håper moren hans får en hel natts søvn før den tid, men om hun får lov å sove litt på morgenene så hjelper det jo litt i alle fall

Her er det barne-tv på gang, så jeg sniker meg til litt nettid igjen - kan tillate seg det når helgevasken er tatt. Rommet til August ble ferdig også, jeg fikk skrudd sammen hylla, men den er litt skjev. Skulle lagt ut bilder her inne, men det klarer jeg tydeligvis ikke... får bli facebook igjen da
 
hallo..

jeg får ikke sett bildene dine i den andre skravletråden lenemor.. :( men så de på face? om det var de fra den turen du hadde lagt ut her`? men fikk ikk ekommentert der heller.... sliter litt med dataen for tida.....:S den henger seg innimellom når jeg skal kommentere på bilder... morten skal se på den.. i mellomtiden får jeg bruke hans jobbdata igjen...

nå har vi just fått lagt begge kidsa, antar at de straks sover.. så blir det hjemmelaget pizza her..
mannen har vært ute med hunden og malin i hele dag, mens julie og jeg har sovet inne..... julie klager over øret,... og er noe pjusk.. hun har ikke mye feber akkurat, men denne allmenntilstanden hennes er ikke helt på topp.. så da holdt vi oss inne.. men de andre koste seg med kakao og boller..

etter det var malin og jeg på vinterbro en tur.. tenkte å se om jeg fant en gave til en venninne som er videre i idol.. jeg skal til henne på mandag.. :) men.. det gjorde vi ikke.. så det får bli blomster.. :) det funker jo sikket det også..
så ble det litt mammaklærshopping.. denne magen tyter ut her.. og selv om jeg ikke er på jobb om dagen,så er det godt å føle seg litt vel.. :)
så nå skal jeg få startet å vaske litt klær,og fått tørket det og planlagt litt hva jeg skal ha med til praha.. tar inn på gardemoen på torsdag :) wihii..  blir godt å komme seg vekk litt :)
 
det kan jo ike være mye igjen av deg nå fru??? kjipt å være i så elendig form.. her har jeg ikke gåt tned noe... men heller ikke gått opp.. så står på stedet hvil.. ganske ok i grunn.. kanskje det er håp om at jeg har mistet noen kg når svskapet er over?
 
Nei, jeg klarer ikke å legge ut bilder her inne lenger jeg, Trillemor, men det er de bildene som jeg har lagt ut på facebook ja

Her er en travel dag over - vi har vært på basar inne i bygda, med tombola, åresalg og trekning på bok - vi hadde med oss en bærepose med premier hjem igjen, det var hermetiske mandariner, tomatsuppe med makaroni, kvikklunsj, tupperware-boks, krus, pledd og raggsokker blant annet... ikke de store premiene altså, men det er sosialt og gøy å være på basar - der var alle naboer, mye slekt, det var kaker, kaffe og gode samtaler

Nå er ungene i seng etter en hevtig middag og dessert... har dere dessert hos dere? Jeg husker fra jeg var liten at jeg var så misunnelig på dem som hadde dessert, så jeg har innført dessert på søndager - litt improvisert noen ganger, men alltid godt mottatt
 
hørtes ut som en koselig dag lenemor..

her har vi ikke dessert nei.... eller..d et hender vi har det på noen søndager... også er det jo alltid litt snop på lørdager.. men det ser jeg ikke på dessert..

men jeg har hele tiden tenkt å ha dessert på søndager, også koker det vekk.. :P på hverdagene har vi det ikke.. :)
koselig med dessert.. iallfall for en søtmoms som meg ;)
 
Back
Topp