God FREDAG jenter!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Da får man prøve å sette en skravletråd i gang da..?
Jeg sitter klar til å gå på jobb her, og Sindre sitter i sofaen ved siden av meg: "Jeg vil HA noe..!" [8|][8D] Banan er fin frokost..
Ellers er det lønningspils i kveld, men jeg er IKKE tenkt å gjenta forrige lønningspils gitt.. Skal jobbe lørdag, så blir en rolig kveld med brus tenker jeg.. Men er jo koselig å være sosial likevel.. [:D]
Ønsker dere alle en finfin dag!!

God Morgen [:)]

Her er det en dårlig kombinasjon av nesten ingen stemme og en gutt som absolutt ikke vil gjøre som mamman vil - super trass [:-] Håper virkelig det blir bedre utover dagen, han var i allefall positiv til å hjelpe til å vaske, såeh .. da får jeg vel kanskje gjort noe samtidig! Men det skal bli godt å slappe maks av i kveld, kanskje man blir bedre også [:)]

Ha en fin dag alle damer [:D]

Kom hjem fra hurtigrutetur og Bergen igår kveld. Felix var visst litt sliten. Blitt dullet med av sine mange reservetanter og fått full oppmerksomhet av diverse tyske, amerikanske og franske pensjonister som var på hurtigruttetur. Gikk bra med flyturen og de store gutter var glade for at mor var kommet hjem.
Så nå er det siste klesvask før Selbu-tur imorgen!

En god natts søvn og jeg er i strålende humør... vurderte en stund om det var smart å la de to mirgengretne i huset styre på badet alene, og  jeg måtte ta over rett før hodet til pappa eksploderte...på badet sto ei naken jente midt på gulvet med verste henge-geipen og armene i kors, og slik hadde hun stått i 20 minutter! Nåja, nå har de kommet seg avgårde og vi solstrålene ([;)]) er hjemme og koser oss. August begynner å bli bedre - han hadde nesten ingen grisebleier i går ettermiddag/kveld, og i dag spiste han frokost!! (Og fem minutter etterpå hadde han en bleie som var fylt til randen - både foran og bak var det helt opp til strikken [:'(]). Utslettet på magen hans begynner å bli mindre agressivt, og han blør fra begge neseborene så jeg regner med at det betyr at det begynner å løse seg opp oppi der også

I dag skal vi ta oss en tur ned i gata (ned i sentrum på voldaspråk), og så har jeg lyst å ta en liten tur ut i huset - de har begynt å montere kjøkken (og vi oppdaget at elektrikerne har montert stikkene til komfyr og stekeovn helt feil, håper de klarer å fikse det i dag.. snekkerne skal i alle fall ikke gå i veien for dem, for de skal være på soverommene og flytte de bæreskinnene til skyvedørsgarderobene som ble feilmontert i går [&:] (når det er sagt, så har denne husbyggingen gått rimelig på skinner altså, ikke mye galt)

I kveld blir det vel "gullrekka" og - jeg vet ikke hva vi skal spise i dag, indisk kanskje?? Jeg fyser alltid på kikerter nå

Fredag og påskefrokost i barnehagen!! Det er så koselig!
Skal på jobb kl 13 noen timer og så er det faktisk bare EN dag til søsteren min og familien hennes kommer tra Tromsø!!! Gleder meg en hel haug! [:D][:D]

Her øser det ned i dag, og bilen min er kaputt, heldigvis var det mannen som kjørte da den stoppet, men det ble litt stress, og påskeferien er bare å glemme for han må prioritere å få fiksa bilen[:'(] men vi har heldigvis to biler da, og mulig vi låner den ene bilen til svigers i påska, så får jeg låne pappa sin når jeg begynner å jobbe dersom jeg trenger. (og naboen har tilbudt oss å låne ene de har, så vi har nok av muligheter, det er bare så surt å ikke kunne bruke sin egen! )

Halebeinet er heldigvis mye bedre, ikke 100% bra, men det har det vel ikke vært de 2 siste årene uansett så det går i alle fall rette veien. I ettermiddag er det påskemiddag i bhg og så skal vi til svigers på middag[8D] altså drar vi opp i bhg bare for å være sosiale og så drar vi til svigers å spiser etterpå[:)]

Så er det påskeferie! juhu![:D]

Har prøvd å gjøre litt husarbeid i dag, er så trøtt og lat for tiden at ingenting blir gjort[&:]. men jeg har nå fått støvsugd hele huset, og funnet litt påskepynt.

Fredagspizzaen er spist, vi har gått en tur i tåka, og nå er det barnetv[:)].

Må jo ellers si at jeg har meldt meg som ringevikar i skolen, og har allerede fått en arbeidsdag over påske. Skal bli godt å få litt penger igjen! Gubben skal ha pappaperm, så da kan jeg jobbe litt med god samvittighet[:D]!

Back
Topp