God fredag 20.06.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)

Mannen sto opp kl 07 og tok Hermine med seg på badet, så fikk jeg sove helt til han skulle reise til jobb kl 08 :D ...veldig deilig for Hermine var våken 06, tok henne i vår seng og hun bare knør og "koser" på meg, men ikke på han :eek: :p

Hermine har nå spist to porsjoner havrefras med melk og en nektarin, og jeg sitter og jobber med ei skål frukt og yoghur...ikke særlig med matlyst om morran på antibiotika :P

Nå skal vi snart gjøre oss klar og dra på shopping med mommo :D Mannen har fått feriepenger så jeg skal handle inn det vi trenger til ferie også :cool:

God helg alle :)

God helg ja :D
Lillebror har vært på sitt første skikkelige besøk i barnehagen!
Det var stor stas å få være der en stund etter levering av T for å leke med de andre små barna :)
Han ble litt sliten på slutten og la sin elsk på et leketog som flere tydeligvis likte godt, så han ble litt sår på det :p
Og så har han en oppgave i sommer, og det er å øve på å sitte rolg ved bordet :p
Det var riktig nok mange nye, spennende leker som gjorde det vanskelig i dag, men han fikk til slutt spist litt før vi skulle gå igjen. Han sovnet kl 12 i vognen utenfor her og sover enda, snart tre timer senere :p
Jeg har strikket og sett serie og venter bare på at han skal våkne :)
Mannen har ferie om et par timer!!!!! DET blir bra!
Så skal vi hente T og ta helg vi og :)

Uff, er du syk ennå? Trodde du var blitt bra igjen! God befring til deg. Greit og være i fin form når man skal på ferie;) Ah, deilig med feriepenger og shoppe for:)
Ha en fortsatt fin dag.

•☆Tastedingsen☆•

Mannen er på jobb, jobber seinvakt idag. Jentene skal til bestemor i helga, så de blir henta rundt 16;)
Jeg er dårlig og kaster opp og er svimmel, så Mathea ser nå en film og jeg slapper av på sofaen:)
Vært en tur på apoteket og henta mer antibiotika til Emmeth, ellers kun sovet idag;)

•☆Tastedingsen☆•

Mannen her får også ferie idag...jeg fikk melding fra bhg hvor de spurte om jeg kunne jobbe neste uke :eek: Og jeg som er i SÅ feriemodus nå :P Men jeg har jo sagt flere ganger at de bare skal ringe så sa ja til 2/4 vakter!
Hadde "heldigvis" planer de andre dagene ;)

Nå blir det middag hos mamma :)

Hermine har fått nye klær og koffert idag. SÅ stolt av Trunkien sin :D
ImageUploadedByBV Forum1403276211.935310.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen her får også ferie idag...jeg fikk melding fra bhg hvor de spurte om jeg kunne jobbe neste uke :eek: Og jeg som er i SÅ feriemodus nå :p Men jeg har jo sagt flere ganger at de bare skal ringe så sa ja til 2/4 vakter!

Vis vedlegget 65881

Flott Trunki med en flott jente oppå :D
De er kjekke de der! :D

Mannen er på jobb, jobber seinvakt idag. Jentene skal til bestemor i helga, så de blir henta rundt 16;)
Jeg er dårlig og kaster opp og er svimmel, så Mathea ser nå en film og jeg slapper av på sofaen:)
Vært en tur på apoteket og henta mer antibiotika til Emmeth, ellers kun sovet idag;)

•☆Tastedingsen☆•
Så fælt at du er så dårlig :(

Så fælt at du er så dårlig :(

Hvordan er formen din? Har du kommet deg igjen etter du var syk?
Jeg klarer meg alltids jeg altså, så greit, bare synd for barna jeg ikke får gjort så mye som jeg pleier.

•☆Tastedingsen☆•

Mannen her får også ferie idag...jeg fikk melding fra bhg hvor de spurte om jeg kunne jobbe neste uke :eek: Og jeg som er i SÅ feriemodus nå :P Men jeg har jo sagt flere ganger at de bare skal ringe så sa ja til 2/4 vakter!

Vis vedlegget 65881

Så kuul koffert:cool::D Fiine snuppen du har♡

•☆Tastedingsen☆•

Hvordan er formen din? Har du kommet deg igjen etter du var syk?
Jeg klarer meg alltids jeg altså, så greit, bare synd for barna jeg ikke får gjort så mye som jeg pleier.

•☆Tastedingsen☆•
Formen min er nesten som før. Jeg sliter fortsatt med blemmer i munnen, men det har jeg jo gjort av og på i mange år. Det blir bare ikke helt bra igjen eller på normalen. Men nå kutter jeg ut gluten helt igjen, over lengre periode for å se, mistenker at det er synderen.

Formen min er nesten som før. Jeg sliter fortsatt med blemmer i munnen, men det har jeg jo gjort av og på i mange år. Det blir bare ikke helt bra igjen eller på normalen. Men nå kutter jeg ut gluten helt igjen, over lengre periode for å se, mistenker at det er synderen.

Herre min, har du blemmer i munnen ennå? Det er lenge du har gått med det nå. Er det ikke veldig smertefullt? Har du cøliaki?

•☆Tastedingsen☆•

Herre min, har du blemmer i munnen ennå? Det er lenge du har gått med det nå. Er det ikke veldig smertefullt? Har du cøliaki?

•☆Tastedingsen☆•
Ja de blemmene slet jeg med før jeg var syk nå i mai altså, men det eskalerte veldig når immunforsvaret mitt var så nede etter infeksjonen i halsen.
Det er vondt ja! Men nå tåler jeg bedre en og annen blemme motfor det voldsomme utbruddet jeg fikk i mai :o
Jeg aner ikke om jeg har cøliaki eller bare reagerer på gluten. Jeg har tidligere tatt en blodprøve for å sjekke. Det slo ikke ut da, men jeg hadde spist minimalt med gluten i tiden før jeg tok prøven. Jeg har en søster med cøliaki og en annen søster som er under utredning. Men de sliter mest med smerter i mage/tarm og i ledd, migrene osv. Altså helt andre symptomer enn jeg har. Så jeg vet ikke...

Vis vedlegget 65881

Så fin hun er :) og kofferten! Veldig gode kofferter det der! Lenge til dere reiser nå?

Bra du ikke tok på deg alle vaktene neste uke da. Må slappe av litt mens formen kommer seg ;) men deilig med litt ekstra penger ;)

Det var stor stas å få være der en stund etter levering av T for å leke med de andre små barna :)
Han ble litt sliten på slutten og la sin elsk på et leketog som flere tydeligvis likte godt, så han ble litt sår på det :p
Og så har han en oppgave i sommer, og det er å øve på å sitte rolg ved bordet :p
Det var riktig nok mange nye, spennende leker som gjorde det vanskelig i dag, men han fikk til slutt spist litt før vi skulle gå igjen. Han sovnet kl 12 i vognen utenfor her og sover enda, snart tre timer senere :p

Så spennende med besøk i bhg da! Hehe ;) han ble sliten av dagen ha ;) håper dere får en fin ferie sammen! Deilig med familietid!

•☆Tastedingsen☆•

Uff ;( god bedring til deg! Og Emmeth! Er resten friske?

Uff! Har du blemmer enda? Energien da? Håper du finner ut av det!

Så morro med besøk i barnehagen :) virker som om han er veldig klar;) ...bortsett fra den sitte-stille-på-stolen-delen da :P Men det kommer som regel fort når de først begynner i bhg.

God kveld!

Jeg og Nathaniel sitter i sofaen og koser oss etter litt melk. Simone og Pappan er ute og leker seg. Vi har besøk av foreldrene mine. De kom i går og blir til mandag. Vi skal ha dåp på søndag :) skal lage fruktsalat, gele og ostekake. Heldigvis ikke så mye, for jeg er blitt skikkelig forkjøla og energien er på bånn. Men det er deilig med besøk som lager middag og rydder :-D

Ellers så har vi det finfint :) Simone har hatt ferie denne uka, så vi har for det meste vært hjemme og ute her i nærområdet. Uka gikk fort med litt forberedelser til dåp o.l.

Så fin hun er :) og kofferten! Veldig gode kofferter det der! Lenge til dere reiser nå?

Bra du ikke tok på deg alle vaktene neste uke da. Må slappe av litt mens formen kommer seg ;) men deilig med litt ekstra penger ;)

Ja den var kjempefin :D
Vi reiser om ei uke og en dag!

Vet du, mannen har fått så god lønn denne måneden at vi behøver absolutt ikke de få pengene jeg tjener på to dager i barnehage :P ;) Men følte det ble så dumt å si nei når jeg først har gitt beskjed om at jeg kan jobbe...selv om det hovedsakelig var mai/juni jeg ville jobbe da!

Uff! Har du blemmer enda? Energien da? Håper du finner ut av det!

Takk, spesialisten trodde heller ikke vi fant noe mer ut av prøvene han tok, men :p
Energien kommer seg. Men jeg skal virkelig lade opp nå som mannen er hjemme :D

Back
Topp