God formiddag!

Fuvi25

Elsker forumet
Jeje, første dag sykemeldt, måtte sjekke om d va no action her på forumet før æ skal tvinge mæ ut i uværet å dra t byen en tur.
Virke som folk e i litt bedre humør idag, så d e jo bra![:)]

Enivei... Høyre puppen min har krympa!!! Kjøpte mæ min første C-cup før jul før å ha til julekjolen (va liten B før æ ble gravid) og nu svømme høyrepuppen i den! Venstre passe så fint enda... Hm... rare greier...

Uansett! Ha en fin dag alle sammen!

Fikk du tvingt deg ut i drit været? Jeg ville ikke gått utfor døra omså jeg fikk betalt for det nå..

Må nok også ut i dritværet. skal på babysvømming me nurket i dag!!!! akkurat kommet hjem fra tenerife. må si det var litt pinlig å gå rundt i bikini når den ene puppen er MYE større enn den andre!!!

Ha en fin dag du også

ORIGINAL: lindaen

Fikk du tvingt deg ut i drit været? Jeg ville ikke gått utfor døra omså jeg fikk betalt for det nå..

Nei innen æ va ferdig å ordne håret/sminke va jo været dobbelt så verre! Så æ utsett nok den byturen...
Jævla møkkavær!!! Stort sett alle tv-kanalan e jo ute!!! Bære nrk1 og tvN som funke...
Jaja, får kose mæ her ilag med dåkker da!

Joda, vet nøyakti kordan du har d.. D e akkurat sånn her åsså! Pessregne (trur æ, kan være sludd åsså) å bekkmørkt ute.. Tvn står på disney, men den dett ut og inn hele tida.. Å æ gidd ikkje røyse mæ for å skru den av.. Hehe.. Latskapen lenge leve!!

Back
Topp