God formiddag!

Mollå

Gift med forumet
Hei jenter!

Hva skal dere finne på i dag?

Nå skal jeg sette meg ned å begynne på alle de 70 bordkortene som skal lages[8|][:D] Kjempe kos med de første ihvertfall!!
Senere skal jeg være med venninna mi å kjøpe vogn til sønnen hennes, og så skal jeg ut å spise med ei annen veninne i kveld[;)]

Lillegutt er i barnehagen og koser seg[:)]

Ha en fin dag alle sammen!!

Jeg er på jobb (men her ...[&o]), guttungen er derfor hjemme med sin far, jeg kom tidlig på jobb, snart er det lunsj, så skal  jeg jobbe et par timer etter mat, og går hjem i halvtretiden. Så skal jeg kose meg med guttungen, og rydde og styre hjemme. Vi får nemlig første ladning sommergjester om to dager, og huset er ikke helt i stand til det enda... sjekke om jeg må vaske sengetøy, vaske gjesterommene, ta en opprydding i kjøleskapet, og en god del generell rydding på stua og badet spesielt...

Skal til UL kl 14.. drar i 13 tiden.. Så får en se hva som skjer etter det..

idag er vi bare hjemme, emma har vært hjemme fra bhg siden forrige tirsdag, begynner å merke at hun kjeder seg litt ja.
så vi skal nok være ute å nye været og gå litt turer å få dagen til å gå..
ingen spesielle planer med andre ord[;)]

Jeg har frivillig vært en liten tur på jobb. Nå har jeg slappet av med norske jordbær og skal straks hente snuppa i bhg[:)]

Har i dag så langt vært på lege kontoret og tatt siste prøve av hCG...*døndritspent*

Så var jeg å handlet litt...Kjøpte to jakker fra skogstad til unga til 599,- (halvpris)[8D] Driiit fornøyd...Unga endelig ordentlig vår/høst jakker...

Har så og si akkurat kommet hjem...Venter på at kl skal bli 4 så jeg får henta unga...Når sambo kommer hjem er det rett i senga...stuuuuuuuuuup trøtt...Så kommer vel til å sove til 19-20 jeg da...[8D] Så opp i noen timer så natta igjen[:-][8D]

Back
Topp