God formiddag jenter=)

*Bertemor*

Forelsket i forumet
Tenkte jeg igjen skulle skrive litt her da, for det er en liten stund siden. men jeg har rett og slett hatt så utrolig mye å gjøre i den siste uka....
Det skjer noe veldig merkelig med kroppen min for tiden. i nesten to uker nå har brystvortene mine vært så utrolig ømme og stive hele tiden. Synes det er litt merkelig for en stund for TR kommer pleier jeg å ha ømme bryster. men denne gangen er det bare brystvortene liksom... Også må jeg tisse nesten hele tiden, jeg står tilogmed opp om natta fordi jeg må så utrolig på do. og det pleier jeg ikke... Humørsvingninger har jeg så det holder...og jeg har forresten også sånn merkelig vondt i magen, det er ikke helt vondt heller, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det,men jeg merker hele tiden at magen er der liksom. Hvis dere skjønte hva jeg mente da?hehe Hva skjer med meg og kroppen min?noen som kanskje kan ha en forklaring på det? Er ganske forvirret her altså!

Eller så håper jeg at alle har en riktig god dag og prøver å gjøre det beste ut av ventetia...selvom det kan ta litt tid!

MASSE BABYSTØV TIL DERE[:)]

klemmer

men synes du det høres ut som symptomer for at jeg er gravid da? hva slags symptomer fikk du?

unnskyld trine85. jeg skrev litt feil... Det jeg skulle skrive tilslutt der var om dette er vanlig symptomer....UNNSKYLD[:(]

ingen som vet noe=(

men synes du det høres ut som symptomer for at jeg er gravid da?

Hei igjen Bertemor![;)] Disse symptomene du har nå,er veldig vanlige når man er gravid,ja! Som du sier.. Ømme brystvorter,humørsvingninger,og ikke minst det å måtte tisse ofte! Spesielt når man våkner om natten og må tisse! Veldig vanlige og typiske tegn på at det er grodd fast en liten spire! Nå skal ikke jeg gi deg for store forhåpninger her,men jeg synes du høres gravid ut! Ta deg en test,du![;)]

Ønsker deg uansett lykke til![;)]

oioi. Hmmm.Skal jeg da tørre å ta en test??? Men TR skal egentlig ikke komme før om et par uker. så burde vel vente til etter IKM. Men jeg håper på det beste da=)

Back
Topp