God formiddag alle sammen:)

sandra 22

Gift med forumet
Hva gjør mai damene i dag?

Jeg skal til kiropraktor nå kl.11.00 så prøve å handle litt mat etter på om formen orker det..
Ellers så er det bare avslapping i dag, har fortsatt kynnere\svake rier så orker svært lite.Itillegg har jeg så hodepine så skal prøve å få sovet litt etter kiropraktor:)

Jippi for en spennende dag hos meg:)
Håper dere andre får en flott dag:)

Jeg er hos frisøren! Det var på høy tid:-) Deilig å føle seg litt bedre når det nærmer seg fødsel. Ha en fin dag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg venter på kontroll hos legen, her har folk med seg strikketøy, så det er nok litt ventetid ja. Har egentlig time nå kl 10.30, se hvor lenge jeg har tålodighet til å vente. Ikke så greit...

Her er det jobb nå. Også skulle vi egentlig feire en fin 5åring, men hele familien der ligger med spysyka. stakkars gjeng :(

Sååh.. Jeg vet ikke helt. Kanskje tapetsere kjøkkenveggen... Venta en halv evighet på at mannen skulle gjøre det, men han kommer da aldri i gang!

Rydde litt i heimen, støvsuge... Vaske gulv.. Skifte på senga kanskje, om jeg ikke tar det imorgen.. Er så trøtt, vil helst bare sove, så tar antakeligvis å lager meg pannekaker, og mens jeg driver å Steiker de så kan sjokoladefondantene stå i ovnen og bakes, er hundre år sia jeg har lagd det, såå tar jeg med meg pannekakene, en kopp kakao, sukker til å ha på pannekakene og et par (les: fire) sjokoladefondanter og ser en film på netflix før jeg begynner med husarbeid :p nå skal det sies at fondantene jeg lager er lagd i muffinsbrett da så de er små :p

Skrive oppgave, men hodet er fullt med bomull i dag. Så alt jeg leser fester seg ikke :( dette blir en tung oppgave å skrive :/

Her har jeg så vonde kynnere i dag, at nå skal jeg bare ligge på sofan, og litt i sengen... Skulle ønske jeg kunne flyttet sengen foran tven.....:p

Så blir det å hente gutta i barnehagen litt senere!!

Jeg sitter på venterommet til ultralydtime, gleeeder meg!! Kanskje vi denne gangen finner ut om det er gutt eller jente? Håper alt er bra ellers.

Her har jeg heldigvis hatt en relativt god natt i min egen seng (har vært stolen i stua de siste dagene) :) Hatt en lang morgen sammen med gutten før han dro i barnehagen, vært en tur på butikken å handla mat, og satt på en maskin med klær. Har egentlig masse jeg kan gjøre, men formen er ikke helt på topp kjenner jeg etter all influensaen..så nå blir det litt avslapping i godstolen :)

Jeg sitter på venterommet til ultralydtime, gleeeder meg!! Kanskje vi denne gangen finner ut om det er gutt eller jente? Håper alt er bra ellers.

Så spennende! Krysser fingrene for at alt er bra og at den lille vil vise seg frem :)

Her er jeg på jobb til 16:00:smiley-angry003, så er det hjem å gå tur med hundene og lage middag etterhvert. :smiley-chores004

:smiley-chores020Så blir det husarbeid:smiley-chores007 og sofaen ved 8-tiden tenker jeg .

Så er det natta , og jeg kan glede meg over at jeg er enda en dag nærmere å se min lille baby :love017

Idag sto jeg å gutta opp halv 7, levert de i barnehagen til 8. Formen er dååårlig:( har sååå vondt i bekkenet, vondt å gå,sitte,ligge ol, men det må jeg leve med. Så er formen dårlig ja kvalm,vondt i hode,slapp ol, Så har ligget i sengen siden halv 9, å skal ligge her til jeg skal hente gullgutta mine i barnehagen ;) så middagstid å kose/leketid med ungene før lalletid. Spennende dag haha :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har jeg så vonde kynnere i dag, at nå skal jeg bare ligge på sofan, og litt i sengen... Skulle ønske jeg kunne flyttet sengen foran tven.....:p

Så blir det å hente gutta i barnehagen litt senere!!

uff føler med deg,ikke noe godt med de kynnerne:(

Idag sto jeg å gutta opp halv 7, levert de i barnehagen til 8. Formen er dååårlig:( har sååå vondt i bekkenet, vondt å gå,sitte,ligge ol, men det må jeg leve med. Så er formen dårlig ja kvalm,vondt i hode,slapp ol, Så har ligget i sengen siden halv 9, å skal ligge her til jeg skal hente gullgutta mine i barnehagen ;) så middagstid å kose/leketid med ungene før lalletid. Spennende dag haha :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

uff føler med deg også,kjedelig når man føler att alt bare er kjipt,god bedring og håper formen blir bedre litt utover dagen:)

Er på jobb..:-)

Kom hjem fra sykehuset for ca halaen time siden, sendt betryggende mld til bestemødre nå. Tenkte å slappe litt av før jeg begynner å tenke på klesvask og pakking av fødebagen ;)

Sover er transformert til rugekasse!!! Baaahhh!5 uker igjen..zzzzzzz

Back
Topp