God fastelavenssøndag!

*Carine*

Elsker forumet
Tidlig oppe idag. Min sovegutt - Håvard -har plutselig begynt å bli morgenfugl... vet ikke om jeg liker det...heheh.¨

Idag skal vi i svømmehallen. Blir spennende å se hvordan min lille 7-ukers-gutt liker det. Og jeg gleder meg IKKE til å vise meg i badedrakt[:'(][:'(] Men men.

Her blir det ikke no fastelavensboller eller feiring av noe slag, hvordan er det hos dere?

Her ville Alma opp halv seks, men pappaen stod heldigvis opp.

Jeg har dessverre fått dilla på boller- ikke bra- har lagd boller to ganger denne uka, og spist ALTFOR mange. Så ja, det blir fastelavnsboller på oss i dag:) Fra og med i morgen har jeg tenkt å servere sunt på alle barselbesøk, håper jeg greier å holde det forsettet.
Svømming hørtes jo deilig ut, spennende om han liker det, ja:)

Her har vi vært på et lokalt alpinsenter og stått på snowboard [:)] Amelia synes det er kjempegøy!

Amelia sover litt i vogna si nå, og så skal vi til svigers og spise fastelavensboller [:D]

God søndag ja! =)
Vi har hatt besøk av foreldrene mine og bestemoren min.
Mamma var snill å hjalp meg med å få opp nye gardiner som måtte legges opp, og vi har kost oss med boller og kake! =)
Nå har vi inntatt pizza og sløver på sofaen alle 3.
Litt dårlig samvittighet for at vi har vært inne i hele dag, men, dagen fløy med baking og VM-titting og godt besøk.

tipper det var stas å bade Carine[:)]

Vi har vært i Trysil i helga, kom hjem i vettug tid, så innspurte på 5 mila - herlig herlig - flinke disse langrensjentene og gutta våre!! Blir rørt jeg.

vi har vært ute en tur og nå er det natta for frøken og sofasliting for a mor og hockey for'n far - typisk sønsdag[:-]

ORIGINAL: Fru H

God søndag ja! =)
Vi har hatt besøk av foreldrene mine og bestemoren min.
Mamma var snill å hjalp meg med å få opp nye gardiner som måtte legges opp, og vi har kost oss med boller og kake! =)
Nå har vi inntatt pizza og sløver på sofaen alle 3.
Litt dårlig samvittighet for at vi har vært inne i hele dag, men, dagen fløy med baking og VM-titting og godt besøk.

Akkurat det samme her. Mamma og pappa var innom en tur, og ellers har dagen bare flydd... i halv seks-tida foreslo jeg å gå ut en tur, men vi ble enige om at det vel var litt seint.. får ta det igjen neste helg[:)]

ja ikke sant!
Vi var jo masse ute i går, men det blåste så fryktelig mye. Men vi får ta det igjen senere ja [:D]

Vi har vært på karevalsgudstjeneste, og Storm koste seg kjempe masse. Danset og lekte spiste boller og fikk saft.
Ellers har vi bare møkka vær så det har blitt en inne dag i dag.
Ble litt boller hjemme og da[:)]

Sigurd likte badinga, flaks! For i denne badefamilien hadde han jo ikke noe annet valg [:D] Lå på ryggen i vannet og bare smilte.
Og når det var slutt, HYLGREIN han så en god porsjon egen vilje også. Men sovnet fort, og da kunne Håvard og jeg kose oss i vannet.

Snowboard Trinemor??? Klarte hun det?? Jeg er jo glad i å kjøre brett, men ikke i min villeste fantasi har jeg tenkt at Håvard klarer det enda... Men tenkt å kjøpe til han til neste år...Hadde du henne i sele da?

Back
Topp