God følelse?

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Jeg er bare 3 DPO i dag - men jeg har en veldig god følelse for denne pp'en!
(faktisk litt skummelt, tenk hvor skuffa jeg blir om testen blir negativ!)

Hvordan går det med dere andre, noen kribling i magen som sier at det har klaffet? ;)
Har btw. ingen tegn bortsett fra såre brystvorter (sensitive) og mye gass/oppblåst!

Men dette er jo helt vanlig å ha uansett ;)

Her er forresten fertility grafen min for de nysgjerrige - er veldig positiv til at tempen har hoppet så kraftig opp og samtidig vært så jevn denne syklusen! :D ;)

My Ovulation Chart

Krysser fingrene for deg, at det blir positiv test :-)

Jeg har ingen følelse i det hele tatt.. Men jeg vil ikke kjenne etter tror jeg :P Jeg gjorde det sist mnd, og da trodde jeg virkelig at jeg var gravid.. Utrolig hvor skuffa man blir :/ Jeg skal prøve å vente med å ta test, slik at jeg slipper å ta så mange, og da kanskje bli skuffet flere ganger enn nødvendig :) Men wææ, hvor sakte tiden går da?! :)
Ønsker dere alle lykke til, dere MÅ sifra når dere har testet allså! :)

Hvordan går det med dere andre, noen kribling i magen som sier at det har klaffet? ;)
Har btw. ingen tegn bortsett fra såre brystvorter (sensitive) og mye gass/oppblåst!

Her er forresten fertility grafen min for de nysgjerrige - er veldig positiv til at tempen har hoppet så kraftig opp og samtidig vært så jevn denne syklusen! :D ;)

My Ovulation Chart
Vi liker gode følelser:)
Føler meg egentlig gravid tror jeg, men tok en test i dag tidlig og den var buhuuuu negativ. ikm på søndag 27 januar, så håpet daler litt..... første forsøk, men nr 1 satt på første forsøk så hjernen er litt innstilt ¨på at det skal gå like fort nå...

Tegn: hodepine, treg mage, tisser mye, fryser, småkvalm/sure oppstøt

Denne månaden hadde eg ikkje ein einaste følelse om at det hadde gått min veg, einaste var følelsen at eg var 100% sikker at eg ikkje var gravid. Det har eg hatt dei andre gangene og, så det at eg er :angry4 Bombesikker på at eg ikkje er det, er det sikreste teiknet for meg :blob1 :blob10 :blob3 :blob5 :blob6 :blob7 :blob9 - Ingen symptomer, 100% sikker at eg ikkje er gravid er GRAVID for meg.:smiley-bounce016

My Ovulation Chart

Håper du kommer inn her sammen med oss!:) jeg hadde også en god følelse for denne pp, og det viste seg at det hadde sin fulle rett!:) (helt til jeg testa negativt 11 DPO vel og merke) håper din magefølelse stemmer også! Jeg også har såre brystvorter, oppblåst, Stikninger nedentil, ellers ikke noe mer å snakke om:) lykke til!

Håper du kommer inn her sammen med oss!:) jeg hadde også en god følelse for denne pp, og det viste seg at det hadde sin fulle rett!:) (helt til jeg testa negativt 11 DPO vel og merke) håper din magefølelse stemmer også! Jeg også har såre brystvorter, oppblåst, Stikninger nedentil, ellers ikke noe mer å snakke om:) lykke til!

hehe..jeg testet pos. 11 dpo ;) måtte spirene våre holde seg til oktober og bli friske flotte bebiser! :D

Jeg å! Hadde EL på onsdag og kjenner det er noe som jobber der nede og tisser mye. Oppblåst og har en rar følelse i hele kroppen. Hadde det slik i desember også, før det endte i SA. Så blir veldig skuffa om kroppen lurer meg nå! Om jeg er gravid, blir det 24 mndr mellom mine to. Termin veldig nær 2-årsdagen til storesøster! Blir spennende dette! Vi må oppdatere her fremover da;)

Back
Topp