God ettermiddag

*calo*

Betatt av forumet
Hei! Hvordan står det til med damene i dag? Hatt en fin dag?

Her har vi hatt nok en hektisk dag med jobb og barnehage. Nå spiser ungene boller og ser litt på tv. Blir litt senere middag, da mannen jobber litt senere. Og jeg synes det er så kjekt at alle spiser samtidig [:)]
Ellers ingen store planer for kvelden. Skal på treningssenteret en tur tenker jeg... I morgen braker det løs med Grete Roede kurs!! Jeg bare MÅ komme meg ned i vekt og komme meg litt i form... Håper og tror at dette kan hjelpe meg i gang.

Alt bra her!
Jeg har jobbet i barnehagen i dag og er sliiten. Men det var veldig koselig da, fin dag på jobb!
Nå har vi spist middagsrester og har benket oss i sofaen. T og jeg venter på at gubben skal lage kakao med krem! [:D]

Lykke til med vektnedgang!
Jeg venter og venter på å få Zumba til Wii i posten, det har blitt masse forsinkelser. Gleder meg til å komme i gang med trening, men kjenner at jeg ikke er så motivert for andre ting når jeg bare går og venter på denne...

Her går det fint, i dag var jeg og veide lille Luna, som hadde lagt på seg 470 g siden forrige mandag!! Helsesøster måtte spørre om jeg ga erstatning[;)]. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg kan spise og spise uten å bli mett...
Jeg vil også gjerne komme i form igjen og spise sunnere, har dessverre blitt altfor vant til å spise ett eller annet søtt omtrent hver dag...
Så har jeg henta Alma i bhg for første gang med bil, var litt redd for å ha begge to skrikende i baksetet i rush-tida, men det gikk ganske bra. I forhold til t-banen var det en bedre opplevelse, så det blir nok henting med bil framover:)

ORIGINAL: Fru H

Alt bra her!
Jeg har jobbet i barnehagen i dag og er sliiten. Men det var veldig koselig da, fin dag på jobb!
Nå har vi spist middagsrester og har benket oss i sofaen. T og jeg venter på at gubben skal lage kakao med krem! [:D]

Lykke til med vektnedgang!
Jeg venter og venter på å få Zumba til Wii i posten, det har blitt masse forsinkelser. Gleder meg til å komme i gang med trening, men kjenner at jeg ikke er så motivert for andre ting når jeg bare går og venter på denne...

godt når man først kommer igang. Er dørstokkmila som er verst. Zumba er morsomt, men jeg føler ikke at det er helt meg... Jeg har liksom ikke rytmen i kroppen... Men har vært med på noen Zumba timer [:)] Kako høres godt ut - her ligger det an til cola....[&:]

ORIGINAL: almara

Her går det fint, i dag var jeg og veide lille Luna, som hadde lagt på seg 470 g siden forrige mandag!! Helsesøster måtte spørre om jeg ga erstatning[;)]. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg kan spise og spise uten å bli mett...
Jeg vil også gjerne komme i form igjen og spise sunnere, har dessverre blitt altfor vant til å spise ett eller annet søtt omtrent hver dag...
Så har jeg henta Alma i bhg for første gang med bil, var litt redd for å ha begge to skrikende i baksetet i rush-tida, men det gikk ganske bra. I forhold til t-banen var det en bedre opplevelse, så det blir nok henting med bil framover:)

He he [:)] Herlig med små som spiser godt!! Jeg har opplevd det motsatte og det er ikke noe morsomt. Bor du langt fra barnehagen? Bil er en fantastisk oppfinnelse! Jeg hadde ikke klart meg uten!

flinke treningsdamer.. her er motivasjonen dritdårlig. MEN skal straks ut dørene å gå meg en tur med ei veninne, aaaaalt for lenge sia sist..
mamma driver og flytter fra hus til leil. og lurte på om jeg ville ha tredemølla...eeehhhh JA TAKK[:D] så da skal jeg trene, løpe eller gå. nå er det snart vår i luften og da er det ypperlige turområder rundt huset omtrent, det liker jeg. liker å gå ute i naturen oppi fjellsia på merka turløyper.. men jeg må alltid ha med meg noen, ellers er jeg redd dyr, ormer osv...haha, er helt håpløs[8D]

her har jeg vært hjemme i dag med ei stk.forkjøla snuppe. egentlig ganske grei form nå på ettermiddagen, men hosta i hele natt og var ikke i strøk i dag tidlig..men i morgen er det jobb, barnehage og karneval[:D]

Hei![:)] Har det vært en fin dag, med skravlebesøk av høygravid venninne - rolig middag med ei fornøyd pratsom frøken etter barnehagen - og jeg har vært på 1,5 times skitur med ei venninne! var ikke veldig ivrig men veldig glad jeg ble med  - herlig med frisk luft, ca 0 gr, vindstille, skravle - nei det var veldig bra! og så matlyst jeg fikk etterpå[:)]

ORIGINAL: *calo*

ORIGINAL: almara

He he [:)] Herlig med små som spiser godt!! Jeg har opplevd det motsatte og det er ikke noe morsomt. Bor du langt fra barnehagen? Bil er en fantastisk oppfinnelse! Jeg hadde ikke klart meg uten!

Ja, altfor langt. Ca. et kvarter med t-banen, og i rushtida er det ikke noe gøy med to små barn. Folk er ikke særlig behjelpelige heller, det gjelder i hvert fall de aller fleste! En gang som høygravid datt jeg på rompa med Alma i den ene armen mens jeg prøvde å manøvrere vogna som best jeg kunne...[8|] Ikke gøy. Ja, kanskje bilen og jeg blir gode venner etter hvert! Kjører lite her i byen pga mye trafikk i rushtid med bil også, og fordi det generelt er greiere med t-bane når vi skal til sentrum. Men akkurat når det gjelder barnehagehenting, så må det visst bli bil framover...

Her har vi vært på jobb og barnehage, hjem og laget middag og så til en venninne med en jente på Amelias alder for å leke litt [:)]

Back
Topp