God dag!

Gæmmis

Elsker forumet
Javel, hvordan er vær og føre hos dere?[:D]

Her fortsetter Den Store Rengjøring. Jeg har fått rydda og vasket scrapperommet mitt grundig i dag, slengt inn madrassenen og gjort rommet helt klart til gjestene. Er i gang med stua nå. Mannen min har vasket vinduer, snuppa er i sitt beste humør og veksler mellom å leke med togbane, og hjelpe oss[:D]

Mannen min har knabbet bilen til trening nå, og jeg har siiinnsykt lyst på sjokolade, så tror nesten jeg må lure med meg snuppa ned på butikken en tur[;)]

ORIGINAL: *mamma87*

hei på deg,der var du[;)]

her er det forkjølelse..ikke så gøy..[&:]men begynner å komme seg!
ska bare ta det roligt i helgen.

Flinke du/dere har vært da![:)]
du,får ta deg en tur til butikken..her sitter jeg og kooser meg med sjokolade[;)]har fått ehlt kick i det siste!

Ja, måtte jo innom, mange timer siden sist nå[8D]

Jeg har også spist mer sjokolade de siste dagene, enn jeg har gjort på en stund[&:] Unnskylder meg selv med at jeg har jo vært så fliiink... Så da kan jeg godt putte i meg junk liksom[:D]

Prøvde å sove litt med snuppa i stad, var ikke helt suksess. Jeg sovna ganske fort da, våknet av at snuppa lå og strøk meg på ryggen og sang for meg[:D] Var ikke mye trøtt den lille kroppen...

Nei, ut og ta verden med storm! Kanskje dusje først... VÅkner vel litt kanskje og da... *gjesp*

Og forresten, god bedring til deg Sjokolade hjelper mot det meste[:D]

ÅÅÅ !!! Dere er heldige  Jeg er fortsatt kvalm at jeg klarer ikke spise så mye forskjellig, og hvertfall ikke sjokolade....[:'(] Kommer tidsnok det suget, jeg vet det.. Men jeg har så lyst til at jeg skal ha lyst på.. Hvis dere skjønner... [8D]

ORIGINAL: titta81

ÅÅÅ !!! Dere er heldige  Jeg er fortsatt kvalm at jeg klarer ikke spise så mye forskjellig, og hvertfall ikke sjokolade....[:'(] Kommer tidsnok det suget, jeg vet det.. Men jeg har så lyst til at jeg skal ha lyst på.. Hvis dere skjønner... [8D]

Du må da gjerne få noen av mine lyster, så lenge du ikke tar sexlysten fra meg[:D]

ORIGINAL: Henriette1986

God dag til dere og!! eller straks god kveld!!....... I dag har jeg begynt min tre ukers ferie!!! så jeg er i lykke ferie modus nå!!![:D][:D] Gubben er ute og lesser inne det siste av ved til vinteren mens jeg skal bake rundstykker til middagen i morgen og frokosten i morgen!!!

Skal ingenting i ferien så jeg gleder meg ... til å ha masse babyverden!!!!

Så herlig med tre ukers ferie da!!! Er tre uker til jeg skal ha en ukes ferie, men skal ha mye besøk og et par fridager til da, so I guess I will survive[8D]

Back
Topp