God dag!

Lilje84

Elsker forumet
Åssen er det med damene i dag da?
Jeg er hjemme fra jobb idag, er forkjølet. har hostet i hele natt, så å si ikke sovet noe. hadde en dundrende hodepine imorges, men den har heldigvis gidd seg nå. Hva skal dere idag da?

hei!
Jeg får besøk av ei venninne og hennes lille gutt på lunsj idag. Hun vet selv hvordan det er å gå gravid så trenger ikke ordne til så fælt!

Ellers prøver jeg å ringe legen for å be om sykemelding, men kommer ikke gjennom!

Goood morgen[:)]

Uff, håper du blir fort frisk da[:D]
Er selv hjemme idag, fått denne berømte kvalmen så orka rett og slett ikke reise[&:] Får håpe den går fort over...

ORIGINAL: IngiManathingi

hei!
Jeg får besøk av ei venninne og hennes lille gutt på lunsj idag. Hun vet selv hvordan det er å gå gravid så trenger ikke ordne til så fælt!

Ellers prøver jeg å ringe legen for å be om sykemelding, men kommer ikke gjennom!

Verre å ringe til legen enn å ringe til kongen føles det ut som innimellom. Tror aldri jeg har kommet rett igjennom på tlf når jeg har ringt....

hei hei, syk og i senga.. snakket med legen, ringe tilbake i morgen. Ellers ringt sykehuset til snuppa, ny operasjon er 29 april. På? igjen.. Ellers bare dusje og hente snuppa i barnehagen, handle og komme oss hjem.. Lurer på hvordn det gikk for pappaen å levere henne i dag siden hun ikkeehar vært der siden før påske?? Sikkert greit [;)]

ha en fin dag alle sammen, håper kvalmen forsvinner, og alle er jo snart over 12 uker[:D]

Kom meg heller ikke på jobb i dag. Tett i pappen, nese osv.  Skikkelig hodepine :( Tilogmed ørene verker. Syte syte............hehe

Så jeg sitter bare her og syns synd på meg selv,  må manne meg opp til å hente i barnehagen senere

ORIGINAL: toffen

Kom meg heller ikke på jobb i dag. Tett i pappen, nese osv.  Skikkelig hodepine :( Tilogmed ørene verker. Syte syte............hehe

Så jeg sitter bare her og syns synd på meg selv,  må manne meg opp til å hente i barnehagen senere

God bedring til deg!:) Får håpe vi blir bedre snart[:)]

formen her er så dær...har litt hodepine..blæh...
har bare tatt livet med ro idag..tenkte jeg skulle få unna litt klesvask siden det flyter snart over her,...men kom ikke så langt siden jeg fant ut vi var helt tomme for vaskemiddel...
skal ha ei kortvakt på jobb ikveld så det er vel den eneste planen jeg har nå..[:)]

føler det er mange som er hjemme pga sykdom her i dag! Jeg er og hjemme pga det!
Begynner å bli drittlei av å være hjemme pga sykdom.. føler det har blitt så ofte etter graiditeten.. rart! Skulle gjerne ønske jeg kunne vært frisk og rask, jobbet lenge og ikke hatt noe problem med det, også gått ut i permisjon!! :) men det tror jeg ikke kommer til å skje! Har slitt med ryggen i høst, og merker smertene har kommet tilbake, men syntes det er for tidlig å sykemelde meg nå.. så jeg holder igjen..

God bedring til alle syke damer her i dag :D

Back
Topp