God dag, mann! -Økseskaft!

paleface

Gift med forumet
Den 9. juni sendte jeg en mail til Priti Singh her på bv, med beskjed om at jeg ikke fikk til å logge inn. Jeg skriver bl.a. ordrett;

Hvis jeg klikker på ikonet for innlogging skjer det ingenting, uansett hvilken side jeg er på i utgangspunktet, så jeg kommer aldri til innloggingen i det hele tatt.

I dag, den 22. juni, fikk jeg svar (fra noen helt andre enn Priti, men det gjør jo ikke noe, så lenge jeg får svar);

Hei,

Takk for din henvendelse.

Prøv å logge deg inn med passord  **** og brukernavn *******

Haha, for det hjelper jo med nytt brukernavn og passord hvis man ikke kommer til innlogging i det hele tatt. Økseskaft...

Hahaha!! Det må jeg si.. De tror vel du er helt fjern da skjønner du, og at du trodde du kom inn KUN ved å trykke på ikonet for innlogging emoticon   Wow, jeg er imponert over at det går an å få et slikt svar emoticon

Madinka skrev:
Hahaha!! Det må jeg si.. De tror vel du er helt fjern da skjønner du, og at du trodde du kom inn KUN ved å trykke på ikonet for innlogging emoticon   Wow, jeg er imponert over at det går an å få et slikt svar emoticon

Ja, kanskje det var det de trodde - at jeg ikke skjønner at man faktisk må skrive noe i innloggingsfeltet for å logge seg inn!? Hahaha...

Velvel - problemet er jo løst for lenge siden, jeg er jo her, også fikk jeg meg en liten latter på kjøpet. Fornøyd! :o)

Back
Topp