GOD DAG, JENTER

1Hege

Forelsket i forumet
DA VAR PINSEN OVER FOR DENNE GANG, Å EN NY ARBEIDSUKE STÅR FOR TUR.
DETTE BLIR EI KORT UKE FOR MEG, PÅ FREDAG SKAL JEG PÅ UL, SÅ DET BLIR BARE 3 DAGER JOBBINGS FOR MEG DENNE UKE.

JEG ER PÅ SPRØYTE DAG 7 NÅ, KJENNER EGGENE VOKSER[:)]

NESTE UKE BLIR SIKKERT OGSÅ KORT ARBEIDSUKE FOR MEG, FORHÅPENTLIGVIS BLIR DET UTTAK OG INNSETT DA, SÅ BLIR DET EI UKE MED SYKMELDING MENS JEG RUGER PÅ EGGENE[;)]

DETTE ER SPENNENDE, JENTER[:)][:D][;)]

Det blir noen spennende uker framover med andre ord[;)] Krysser fingrene og ønsker deg all mulig lykke til med uttak, innsett og ruging[:D] Så blir det en positiv test om ikke lenge[:D][:D]

Hvor lang sykemelding er normalt og få etter uttak og innsetteing?

Ja, da var pinsen over, nå er det ikke fri før ferien i juli.

1hege, masse lykke til på ul på fredag.

Jeg var sykemeldt i 3 uker ved forrige forsøk.

ja lykke til.

jeg skal til legen imorra for å få meg en sykemelding, jeg tar 2 uker jeg.
så blir ikke mange dagene til å jobbe føre det blir "ferie" 2 uker.

masse lykke til:)[:)]

ORIGINAL: hegemw

ja lykke til.

jeg skal til legen imorra for å få meg en sykemelding, jeg tar 2 uker jeg.
så blir ikke mange dagene til å jobbe føre det blir "ferie" 2 uker.

Hva er grunnen til at du får 2 ukers sykemeldig i rugeperioden? Hos min fastlege får jeg bare noen dager dersom det skulle være psykiske problemer i henhold til rugingen. Derfor gidder jeg ikke å spørre heller for jeg har jo ikke psykiske problemer. Så for meg så tar jeg 3 dager ferie denne uken og tar vare på meg selv og koser meg litt, disse 3 feriedagene er foresten fra i fjord, rakk aldri å ta dem jeg. Men jeg kunne ha fått velferdsperm med lønn fra jobben noen dager dersom jeg hadde spurt om det, men jeg har ikke lyst til å utnytte situasjonen heller.

Takk for lykkeønskningene[:)]
Jeg har fått en uke sykmelding etter uttak begge forrige forsøkene. Det er vel litt forskjell fra privat og offentlig da kanskje.

ORIGINAL: 1Hege

Takk for lykkeønskningene[:)]
Jeg har fått en uke sykmelding etter uttak begge forrige forsøkene. Det er vel litt forskjell fra privat og offentlig da kanskje.

Dette er vel ikke forskjell eller, for på offentlig så for vi bare sykemelding utover de 3 dagene fra fastlegen, men det er vel de samme relene på privat eller?

Jeg får sykmeldingen min fra klinikken, ikke fra fastlegen min. Har ikke vært hos fastlegen min på hmmmm.... 3 år kanskje!!!

ORIGINAL: 1Hege

Jeg får sykmeldingen min fra klinikken, ikke fra fastlegen min. Har ikke vært hos fastlegen min på hmmmm.... 3 år kanskje!!!

Da er det iallefall forskjellig fra Porsgrunn som er offentlig fertilitetsklinikk da.

Back
Topp