Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da jeg jeg kjørt mini i barnehagen så nå skal jeg sove et par timer til før jeg skal gjøre meg klar til senvakt. Første vakten min med svangerskapskvalme.. Jaja.. får bare ta det med oss og bite tennene sammen:D Hva skal dere i dag jenter?
Lykke til på jobb i kveld, håper det går bra og at kvalmen ikke blir for ille :)
Jeg er bare hjemme og slapper av. Skulle egentlig til HS med Oliver, men måtte avlyse siden jeg kaster opp og er svimmel. Så håper Oliver vil leke masse alene i dag så jeg kan slappe av :D
Her er det en dårlig dag.. :( Akkurat reist hjem fra jobb p.g.a kvalmen..! Legen min vil sykemelde meg siden jeg jobber med mat, men jeg vil prøve litt til..!! :) Nå skal jeg prøve meg på litt tørr loff for å få bukt med kvalmen..!
Lykke til på jobb..! :)) Håper kvalmen holder seg unna mens du er på jobb! :)
Lykke til på jobb.
Jeg har ferie, så nå slapper jeg bare av.
Har kjørt turboen i barnehagen og vært og tatt ukeshandelen.
Rydda litt her hjemme og må nok rydde enda mer før jeg henter i barnehagen igjen.
Rart og være alene hjemme, men siden han skal slutte i barnehagen til helga, så synes jeg det er greit at han får være der noen dager nå. Vi skal jo være hjemme og kose oss helt til midten av august!