God bukse etter fødsel?

Evette

Gift med forumet
Jeg må kjøpe meg et par svarte, myke bukser til bruk etter fødsel og kanskje noen lange topper.. Noen tips? Jeg orker ikke å strebe rundt i butikker mer så fra nå av blir det nettshopping:p

Aner ikke selv, men vurderer noen harembukser. Er mange av de på både ebay og aliexpress, er bare så skeptisk til størrelsene :p

Aner ikke selv, men vurderer noen harembukser. Er mange av de på både ebay og aliexpress, er bare så skeptisk til størrelsene :p
Str er akkurat greit å være obs på når en bestiller fra ebay! Har nesten bare dårlige erfaringer når det gjelder klær til voksne derfra:p

Enig i at de fra cubus er gode og billige (149kr) ;) Er en del av basic varene, så er av og til 2 for 3 på dem også :)

Enig i at de fra cubus er gode og billige (149kr) ;) Er en del av basic varene, så er av og til 2 for 3 på dem også :)
Signerer denne. Disse buksene kjøpte jeg med nr 1, og kjøpte en strl større. Det har jeg gjort nå også, så disse bruker jeg nå og etter fødsel :)

Har også kjøpt noen gode myke på Cubus, de sitter veldig godt nå som jeg er gravid også ;) Finnes både i 3/4 lengde og lange. Blå, marine, beige, grå. Har kjøpt en helt ny som skal legges i sykehusbagen ☺️

Jeg kjøpte et par pysj bukser på Lindex, de har den ikke lenger på nett for jeg kjøpte den på tilbud men nå betalte jeg også bare 53,- for den så da er det kanskje verdt å ta en titt bare?
Den jeg kjøpte var iallfall beige med rosa dusker på snøret, den var utrolig behagelig i et ganske kjølig stoff :)

Sniker fra august :) Jeg kjøpte verdens beste svarte joggebukser på Sparkjøp. Mannen min hadde de i grå fra maaaaange år siden, så vet at de er gode, holder seg og ikke endrer fasong e.l. De koster 99 kroner og finnes i str xs til 3xl. Jeg kjøpte to stykker i xl, så er de store nok til å dekke bleierumpe :P

Jeg kjøpte i dag en myk svart bukse på hm med super behagelig strikk i livet :-) Det er mammabukse men ser ut som en vanlig bukse.

Ja vide i rumpa, så perfekt i forhold til å skjule bleierumper ;-)
Så bra. Takk for svar. Da skal jeg rett på hm når de åpner i morgen. Har det ko ikke travelt men føler på st denne fødebaggen virkelig burde vert iorden snart:angelic:
Termin 1 sep:happy:

Back
Topp