God ansiktskrem?

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Jeg har ikke særlig peiling da... Men kan dere anbefale en ansiktskrem eller rens eller noe sånt? Dere ser hvor godt jeg er inno dette allerede vel :p Men jeg har ganske grei hud sånn egentlig, men føler porene (?) ser så åpne ut. Djises. Vet ikke hva det er en gang :p Troor det heter det. *klaske meg selv i panna og håpe på det beste* Helst ikke noe grisedyrt da :p Kan godt være i noenlunde normal prisklasse.

Takk for svar om dere forstod hva jeg mente i det hele tatt :/

Shiseido har en fin serie som heter Ibuki. Er mine favoritter. :)

Takk for svar. Da skal jeg undersøke litt om den :D Aldri pleid å bruke sånt :p Føler meg jo helt "lost" da i den verden :p
Det er kanskje litt dyrt, men stor forskjell fra butikk til butikk. Jeg har aldri hatt så fin hud før. Så for meg er det velanvendte penger. :)

Jeg er veldig glad i Decleor Cleansing foam og Decleor Hydra floral multi protection light cream!!! Ikke så billige, men drøye i bruk og definitivt verdt pengene!

Tusen takk for svar :D Skal lese meg litt opp på de forskjellige :D Om de varer lenge, er jo ikke prisen sååå ille :p

Det er kanskje litt dyrt, men stor forskjell fra butikk til butikk. Jeg har aldri hatt så fin hud før. Så for meg er det velanvendte penger. :)
Den der cleansing oil du bruker da? Syns ikke den var så drøy i pris da. :)

Ville gått inn i en hudpleiesalong og få de til å se på huden din og anbefale noe. :)
Burde nok det ja :p Men har ikke det her ser du og må reise i 1.5 t da.Så er litt mer stress da. Litt enklere med netthandel :p Men i verste fall får jeg nok planlegge en bytur ;)

Exuviance! Har jobbet i resepsjonen på velværeklinikk og prøvd ørten forskjellige merker. Ingenting slår Exuviance. :)

Uansett hvilke merker jeg bytter til, så faller jeg alltid tilbake til Ole Henriksen. Fantastisk hudpleieserie som tilpasses alle hudtyper :-)
Litt dyrt, men absolutt verdt det :-)

Uansett hvilke merker jeg bytter til, så faller jeg alltid tilbake til Ole Henriksen. Fantastisk hudpleieserie som tilpasses alle hudtyper :-)
Litt dyrt, men absolutt verdt det :-)
Signerer denne.. Elsker Ole Henriksen! Litt dyre, men ikke i forhold til mange andre serier. Og produktene holder lenge :)

Back
Topp