God amme-bh stor str

Gåte82

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Hvor kan jeg få tak i amme-bh i stor str? Litt usikker på str, men et sted mellom 75 i og 75 k. Jeg har fra change, men den synes jeg er vond.

Den må gi god støtte og dermed være med spiler. Helst ikke sykt dyr. Og helst en nettbutikk med gratis frakt og retur, slik at jeg kan bestille flere str. Evt butikk i Drammensområdet.

Mammatrend har en del med og uten spiler.. Husker ikke hvor langt opp de gikk men de fikk forbi E. Ikke testet de selv.

Mammatrend har en del med og uten spiler.. Husker ikke hvor langt opp de gikk men de fikk forbi E. Ikke testet de selv.
Takk! Skal sjekke de.

Jeg har også store og bruker uten spiler i str L fra Boob. Fungerer veldig bra, og er fantastiske de i ull. Men prøv ammebutikken til ammehjelpen.no Der har de både med og uten spiler fra forskjellige merker

Jeg har også store og bruker uten spiler i str L fra Boob. Fungerer veldig bra, og er fantastiske de i ull. Men prøv ammebutikken til ammehjelpen.no Der har de både med og uten spiler fra forskjellige merker

Tusen takk! Skal ta en elstra titt på ammehjelpen. Jeg kan virkelig ikke ha uten spiler. Jeg har alt for tunge bryst til det. De ender med å bli klemt mot hverandre og båndet rundet havner alltid under puppene i stedet for å løfte de. Hverken pent eller behagelig. :laughing025

Jeg ente med å kjøpe Freya sin på underverker.no under Black friday. Ble fortsatt 500 kr for én bh. Håper jeg valgte riktig str. Den ser i alle fall god ut.

Back
Topp