God alkoholfri drikke

TLC2016

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Vi skal ha julebord på søndag og jeg vil lage det så autentisk som mulig da verken jeg eller mannen får gått på julebord i år. Dette julebordet skal arrangeres på selveste menstermin, så det blir nok alkoholfritt på mannen også. :P Og på de tilreisende gjestene som kjører bil.

Hvilken øl/vin/annen (alkoholfri) drikke kan dere anbefale til pinnekjøtt med klassisk tilbehør?

Munkholm vet jeg om og den er veldig god. Men kjekt å prøve noe nytt i tillegg. :D

Vi skal ha julebord på søndag og jeg vil lage det så autentisk som mulig da verken jeg eller mannen får gått på julebord i år. Dette julebordet skal arrangeres på selveste menstermin, så det blir nok alkoholfritt på mannen også. :p Og på de tilreisende gjestene som kjører bil.

Hvilken øl/vin/annen (alkoholfri) drikke kan dere anbefale til pinnekjøtt med klassisk tilbehør?

Munkholm vet jeg om og den er veldig god. Men kjekt å prøve noe nytt i tillegg. :D
Da hadde jeg tatt turen på polet å bedt om råd :)
Utrolig mye bra alkoholfri drikke å få tak i altså :)

Var på polet om lørdag og kjøpte to flasker musserende, ene het eplebobler og den andre var med eple og pære. Det var musserende eplemost. Jeg elsker en skikkelig god eplemost og synes det er en en veldig god erstatter for vin. Jeg synes vin uten alkohol fort kan bli litt for søtt, men kan være jeg ikke har smakt riktig type vin..

Ellers har en mørk øl fra nøgne ø vunnet test for alkoholfritt øl, om det er noe dere liker. Var godt utvalg på polet her, og lagt opp til at det skulle være lett å velge noe alkoholfritt.. jeg har termin til helgen, så kjøpte derfor litt til jula med en liten på brystet :-)

God morgen Norges vinekspert fortalte om alkoholfrie alternativer til jul under et program for litt siden, kanskje det kan Googles det opp?

Lykke til med letingen og kos dere på julebord :-)

Back
Topp