God 17.Mai morgen!

a.m.sinmamma

Elsker forumet
Goooood morning!!!!

Hvordan er været hos dere?Her er det sol,men blåser litt kaldt!Men hører det snør hjemme så da er det bedre å være her!
Vi skal ikke av sted før klokka tolv,ett så vi har god tid til å ordne oss!
I dag skal vi bare kose oss med is og brus!

Ha en fin dag!

Hei på deg!!
Her skinner faktisk sola, hadde jeg aldri trudd, og ca 9 grader i skyggen.. så er litt kaldt, men blir forhåpentligvis varmere utover dagen![:D]
Vi skal starte å gå i tog klokka 11, så nå er snuppa bada og lagt i vogna for en dupp, klar for den store dagen, størsten står i dusjen nå, og snart skal jeg i dusjen og![:D]
Men aller først skal jeg piske opp sambo.. han sover enda, heldiggrisen...[:)]

[:)][:)]Håper alle får en super duper flott dag!!![:)][:)]

Her er det kaldt![&:] Var opphold når vi stod opp, men så har det både regnet og SLUDDET etterpå.[&:] Så vi ser nok på toget på tv skjermen i dag og gjør ikke noe før i ettermiddag når vi er bedt på hyggelig lag.[:)]

God morgen.... Dagen sarta ikek så bra her....
Først fann jeg ut at jeg har glømt toalettsakene og sminka mi igjen i byn... (2 timer herfra)!![:@][:@][:@] AT det går ann, mamma har jo bare to innturka mascaraer fra krigen (mine gamle) Så jeg tror jeg måringe en veninne og få låne....[8D]
 så da jeg skulle lade kameraet i dag fann jeg ut at vi også hadde glømt minnekortet!!!![:@][:@] GRRRRR......  Så jeg sente sambo opp til svigers for og høre om vi kunne låne deres....[&:] Må jo ta bilder!

Men vi drar vel ut klokka 12.... skal vel gå i tog, og så skal vi bare tusle rundt og se på folka... I kveld blir det kanskje en fest....
Overska her nå, men det er melt finere etter klokka 12 heldigvis..[:)]

Her øser det ned i store mengder! Regn og sludd omhverandre![:'(]
Sondre og jeg var ute en tur istad for å se på toget, men de hadde forandrett ruta så de stoppa et stykke før der vi stod![:@] 
Snart skal jeg ta på meg uniforma og komme meg avsted. Spille med korpset i byen. Gleder meg ikke akkurat...Alt for kaldt og vått![&:] Sondre skal være hjemme med pappa og kose seg[:)]

Ha en kjempefin 17.mai!!![:D]

Vi er ikke langt fra minus grader her heller altså(Østlandet)[;)] 2,8grader sist jeg sjekka..brrr!! Og SUR vind! På med ulltøy under uniforma! Eneste forskjeller er altså at vi ikke ser snø (men er jo ikke langt unna!)..Så syns ikke dere har det sååå mye værre altså![;)]

Back
Topp