GoBoken

Rossinbolla

Elsker forumet
Jeg har meldt meg inni GoBoken, og akkurat mottatt velkomstpakken :)

Er du medlem i GoBoken, og hvilke erfaringer har du med denne klubben?

Storebror her er med i goboken. Er i grunn veldig fornøyd. Ingen kjøpetvang og veldig enkelt å avbestille :)

Vi var medlem veldig kort med førstemann. Var veldig fornøyd, men plutselig skulle vi begynne å pusse opp masse, for så å selge, og flytte. Det endte med at jeg sa opp abonnementet. Denne gangen kommer jeg nok til å melde oss inn igjen, og holde det litt lenger. Mange alrighte bøker der (om man husker å avbestille det man ikke ønsker), og da blir det ikke så dyrt heller :)

Fint å se at dere har gode erfaringer med klubben. Jeg husker at jeg selv var medlem da jeg var liten, og da er det jo litt ekstra morsomt å melde inn egne barn :) Ordningen med at man kan avbestille hele/deler av sendingene er jo genialt! Jeg syns det er viktig å lese for barn fra de er helt små, slik at de blir kjent med bøker og forhåpentligvis får leselyst selv når de blir større. Derfor er Goboken kjekk, med tanke på at man mottar bøker etter barnets alder. Jeg håper og tror jeg kommer til å bli fornøyd! :)

Fint å se at dere har gode erfaringer med klubben. Jeg husker at jeg selv var medlem da jeg var liten, og da er det jo litt ekstra morsomt å melde inn egne barn :) Ordningen med at man kan avbestille hele/deler av sendingene er jo genialt! Jeg syns det er viktig å lese for barn fra de er helt små, slik at de blir kjent med bøker og forhåpentligvis får leselyst selv når de blir større. Derfor er Goboken kjekk, med tanke på at man mottar bøker etter barnets alder. Jeg håper og tror jeg kommer til å bli fornøyd! :)

Jeg vurderte å melde meg inn, men tenkte å vente til han ble født :). Hva skrev du på dag, måned og år? Termindagen?

Jeg vurderte å melde meg inn, men tenkte å vente til han ble født :). Hva skrev du på dag, måned og år? Termindagen?

Jeg meldte meg inn via en kupong jeg fikk i en svangerskapsbok, og der skulle jeg fylle inn min egen informasjon, ikke barnets. Dette for å motta en velkomstpakke med blant annet en liten bok om barnets utvikling :)

Back
Topp