Goboken

lanoliten

Elsker forumet
Siden det er reklame øverst på siden her ganske ofte,
så lurer jeg på hvor mange her som er blitt medlem! [:D]
(kjeder meg...[8|] )

Har vært medlem, men ble fort for dyrt for min økonomi, så meldte meg ut.

Har vært, men har meldt meg ut. Jeg synes de er veldig overpriset..

Takk for påminnelsen, har tenkt til å melde meg ut.
Han er ikke så interessert i bøker, og vi har en del nå. Så får han heller kose seg med de når han finner tid innimellom bilene sine.[8D]
Prøver å sette meg ned med han og en bok, men han bare tuller og går. 

ORIGINAL: rodstilk

Jeg er IKKE medlem og har heller ikke tenkt å bli det! Er ganske lei av alle tilbudene fra de som de sender i posten titt og ofte.....

Svarte annet. Var medlem når hun var baby, men ettersom vi var medlem i flere bokklubber og hu mor har litt bokdilla (notabene liker nok meg) så meldte jeg henne ut av alle bokklubbene.. Har rydda bort over 60bøker nå som hun har vokst i fra, og det står minst like mange igjen i bokhylla..
Kommer gjerne et par bøker der i måneden ja..

Er medlem, mamma betaler i et år som en del av julegaven til snuppa.

Men jeg ser ikke reklamene, har adblock.

ORIGINAL: metalmom

Har vært medlem, men meldte meg ut.

Var medlem da mini var liten. Syns ikke bøkene var veldig gode, så meldte oss ut etter en tid.

Er medlem. Har nettopp meldt oss ut av alf og bett klubben, og nå er de med i disney klubben.

Svarte "annet". Har vært medlem, men var ikke spesielt fornøyd med produktene deres. meldte meg derfor ut igjen ganske fort.

ORIGINAL: Tonje89

Er medlem i den nye disney klubben deres[:)]

var medlem.. drittklubb man aldri blir kvitt.

Har vært medlem fra før snuppa ble født. Gjorde om abbonementet til abc-klubben for noen måneder siden, og er knallfornøyd! [:)]
Reklamen øverst på siden betaler de vel ingenting for regner jeg med.. Egenreklame.. [8D]

+ at det var veldig dårlig kvalitet på noen av bøkene..

ORIGINAL: Totenspiren

+ at det var veldig dårlig kvalitet på noen av bøkene..

Vi var veldig fornøyd, helt til snuppa mista interessen. I begynnelsen er bøkene "for store" for de små ungene, og rundt 3 års alder blir de "for små", om man kan forklare det sånn.
Skifta som sagt til ABC-klubben og de er kjempefine!

Back
Topp