go morn laurdag (dialekt laurdag)

TauZa

Forumet er livet
Då va vi tidlig oppe.. vertfall ej og Heine da.

Han låg inni senga å grynta kvart på seks, og det kom en mistenkelig jeis når ej løfta på 'an. SÅ då va d morgon du..

Han held på å kava ned på golvet... tett før han finn ut kor han kjem sej framover. Han e oppe på alle fire og står å hoppa med rompa før han bikka framover. Arti å sjå på 'an! MEN kor blei d av babyen min?? jaja.. snart 5.5 mnd må no ver stor gut da..

I går blei d en kjedlig kveld ej søvna på sofaen før nytt på nytt begynte og gjekk å la mej i 10 tia ette å ha kjempa me auene ei stond. Hadde låkt i haude når ej la mej men d va heldigvis vekke når ej vakna..

No sitt ej berre å venta på at Ådne skal vakne... he ikkje lyst å bråke me nokke so tidlig.

Planane i dag e ingen så vi må vell finnen på nokke...

Dokke da? Skjer d nokke me dokke i helga?

Go' måren dere [:)]

Så kjekt Tauza, høres ut som en som har blitt stor gutt. så kjekt [:D]

Då var vi våken og M sitter trykt inn i tv-skjermen. Nettopp spist frokost og ska snart ut på tur.
Idag ska vi kose oss borte hos "momor og mofar", tante e på besøk fra Polen og det e stor stas!

I kveld ska eg se film me "kompisen" min og M skal lalle over hos momor og mofar. [:)]

Ha en fin lørdagdag jenter [:D]

hællæ!

Dialekt lørda´ ja, ikke et dårlig forslag[;)]

Her våknæ vi rundt åtte alle sammen. Lå litt i senga å kosæ oss ille før vi sto opp[:)]
Nora er i full gang som vanlig, skravlæ går og ho klarer ikke sitte lenge i ro. Pappa koser litterann meg Neo før det snart er tid for pupp igjen.

Litt kallere enn det vi hadde planlagt ute i dag, håper det blir bedre så vi kan tælle ut allesammen[:D]

Ønskær alle en super lørda´

morgen[:)][:)].

Da har alis fått servert Klacid oppi en bolle med BLÅBÆRSYLTETØY[8|][8|][8|] for en flink,flink mor hun har[8D][8D]

eg e ikkje like dårlig i dag som jeg fryktet og tenker å bruke anledningen å ordne alt jeg kan for reise. det vil innebære enda flere fine morstakter - som å plaske ungen foran tv med chips og håpe at hun sitter der leeeeeeeenge[8D]. Så må eg til naboen å hente skjema til søknad om bytte av bhg førdi fristen går jo ut mens jeg er bortreist.

Håpe alle får en knalldag[:)][:)]

[:D] go mårn!

i dag e d sælskap m familie og vænna som står for tur, kooos.

så før d, ska æ vask leiligheta, jippi! d e syk digg ver ut, sola skin... å da vises d ekstra at vinduan e shitot!

ha ein kanllfin lørdag all i hop[:D]

Mårnings!
Hær var Tuva tidli åppe, 6.30 faktisk. Men jæj gikk å la mæj igjen da, og fikk såve bittelitt før Nora våknet. Nora er påtte sur i da, tåler ingenting fra søstra si, og sutrer hele tia. Litt slitsomt ja.... Mannen såver lenge i da, det er min tur te å såve lenge i morra. Har ingen planer for dagen egentlig, jeg liker å ha planer for hælja jæj da, mens mannen liker at vi ikke har noe spesielt på planen..... Tar vårs vel en handletur ettepå.

Vanskelig det med dialekt, jæj snakker jo ganske nær bokmål, men gjør så godt jæj kan. [:D]

Æ tar en sånn "spansk en" æ au, her blir "frokosten" en Pizza Orginale me Pæppes Rømedressing på [&:]- og den ska intas på gålve, det har ALDRI skjædd hær i huse før [8D] Nå sitter vi å kosår åss på gålve mens vi ventår på pizza´n, og ser på Shrek 2 - æ gir ikke opp håpe om at Emma skal like de te slutt [8D]

Go` måren!

Her va d morning klokka hal sju. Men va heldivis støste mann, så han gikk berre ned og sette på TVen. So kom vel minstemann i sjutida og då sto mannen opp.

No står bolledeiga til hevings, sola skine ute og ongane e på loftet og leika ilag med en nabogutt. Ettepå blir det en tur i skogen litt lenger opp i her med nysteikte bolla og kakao [:D]

Ha en fin lørdag alle august mammaer [:)]

Go morn! [:D]

Eg har kommet heim fra andre del av trenerkurse[;)] Men de snør så syyykt hær, nesten 40 cm på ett par-tre tima no[:'(][:'(][:'(]

I dag bi de kos me ongan! Og dåkk jente i kveld, før mannen ska bort[8D][8D][8D]

oh no, jeg som stink i å lese på dialekt, da bruker jeg 5min på å lese en tråd[8D]
jeg snakker som jeg skriver, så blir ikke så veldig avansert for meg[8D]

i natt har Malin vært våken med magevondt, fytti, var hardt å stå opp ja[&:]
nå venter vi på at mormoren til Emma skal komme å ta henne med på kafe, så skal vi gå å legge oss å sove litt.
etter det skal vi vaske litt, ellers ingen store planer.
slappe av å få tilbake energien[:)]

Go måren [:D] (ittemiddag[;)] )

Her i Bergen by e da strålande sol og heile 12 grade i solveggen,so dinna dagen skal nytas[:D]
Har besøk av mammo og pappen,so no ska me snart ta turen ne te byn og kikka litt på livet[:)] Ingenting slår Bergen på ein solskinnsdag asso[:D]

Ha ein flott lørdag adle[:)]

Back
Topp