Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så deilig Har ikke drukket kaffi på en måned. Håper jeg også snart kan drikke Hvor langt er du på vei? Jeg er10+4
Ååå, nei har ikke d æ heller. Ikke hææælt lukta av den. Men kvalmen har gitt seg litt (ikke heile tia og like intens) for litt sia så da turdte æ å prøve med melk iÅå så deilig Har ikke drukket kaffi på en måned. Håper jeg også snart kan drikke Hvor langt er du på vei? Jeg er10+4
Masse lykke til på tul!Så koselig tråd!Sitter her med kaffe og mummikopp selv. Forkjøla, og nervøs for tul om noen timer. Krysser alt for at alt er bra med lille venn. Ha en fin dag alle sammen!

Krysser fingrene for at alt e bra derSå koselig tråd!Sitter her med kaffe og mummikopp selv. Forkjøla, og nervøs for tul om noen timer. Krysser alt for at alt er bra med lille venn. Ha en fin dag alle sammen!
skjønna jo at man kan bekymre seg, skal selv på torsdag så

Da e d best å bare komme seg i seng igjenMasse lykke til på tul!
Her har jeg krypt opp i senga igjen etter å ha kjørt kommende storesøster på skolen. Kvalmen er ikke levelig om dagen, så befinner meg stort sett der
Så koselig å se andre som har mummikopper. Samler dere også?![]()

bi vel litt søvn på øyet her etterhvert 
Vi begynte å pynte innvendig for to uker siden
Rett og slett fordi vi per nå eier både en leilighet og et hus, og bor annen hver uke. Så for å få fire juleuker i begge hjem, ble det sånn
Så får vi heller bare være de galne i gata som begynte altfor tidlig, det var det verdt!Æ ælska jul så for min del så e ikke d for tidligGod morgenVi begynte å pynte innvendig for to uker siden
Rett og slett fordi vi per nå eier både en leilighet og et hus, og bor annen hver uke. Så for å få fire juleuker i begge hjem, ble det sånn
I tillegg er jeg sykemeldt pga dårlig form, så det var bare så deilig å få litt gratis endorfiner av å være omringet av jul
Så får vi heller bare være de galne i gata som begynte altfor tidlig, det var det verdt!
![]()
Har jo me formen og d å ha tid til d
Ja juletreet kommer ikke før nærmere jul, men alt anna e nok oppe første helga i advendtJeg er nok av det forsiktige slaget. Jeg elsker jul, men ønsker ikke å ødelegge magien ved å dra det utover en for lang periode. Pynter til advent første søndag i advent, så kommer juletre og annen pynt mye senere. Tipper det i år blir rundt helgen 17./18. desember.

Samme her!!!Jeg drikker vanligvis alt for mye kaffe og spiser alt for mye sjokolade til. Men etter jeg ble gravid brekker jeg meg av tanken
Sist svangerskap var det likt og jeg klarte ikke drikke det sorte gull før etter fødsel![]()