go morn (øm) onsdag

TauZa

Forumet er livet
TRØTT!!

K kom hjem klokka 11 i går kveld. Så tok det litt tid før jeg gikk å la meg. Sååå havna Søstra til K på sykehuset i går i 10 tiden så vi drev å fikk gjevnlige oppdateringer der frem til klokka ett. alt gikk heldigvis fin!

Så var det morgen klokka 7 med kanskje 3 amminger mellom der... Ikke mye søvn på mor!

stønn! sofa og kaffi i dag!

har lyst å begynne på julebaksten men vi får se hva mor orker.

Masse snø her i dag så nå har K tatt akebrettet for å levere Ådne. 4 uker alene er over og K er hjemme til 10 januar!! HURRA!!

Skjønner du er trøtt da ja....Kanskje du kan få litt søvn i løpet av dagen? Er forresten onsdag i dag [;)]

Jeg er hjemme med Tuva i dag også siden hun kastet opp i går. Hun virker i ganske god form nå heldigvis, så da blir det bhg i morgen.

Jeg er så umotivert og lei for tiden.... Føler jeg ikke gjør en god nok jobb på jobben, føler at jeg ikke strekker til her hjemme.... Føler meg rett og slett litt deppa for tiden.... Samtidig som jeg har veldig julestemning og gleder meg til jul....

Skjønner du er trøtt da ja....Kanskje du kan få litt søvn i løpet av dagen? Er forresten onsdag i dag

hahaha!!! såå trøtt var jeg..

Ikke noe hyggelig å ikke strekke til. men tror det er mange som blir tatt av julestresset både her og der. Håper du får deg litt pusterom til å komme ovenpå her og der. Er ikke lenge igjen til juleferien så du får se frem til det!

Skolen er jo mye vas før jul uansett...

god morgen!

skjønner at du er trøtt ja...[8|]

jeg hadde spysjuka [:'(][:'(][:'(] i går,så jeg er hjemme fra jobb idag,uggen og slapp[8|]

skal prøve og gjøre litt husarbeid, det trengs for og si det sånn.. Er ikke i rute når det gjelder jul. er så sliten etter jobb, og når ungene har lagt seg orker jeg ingenting..

føler ikke at jeg strekker til, jobber 90% nå,men synes det er alt for mye , så kjenner jeg ikke klarer det i lengden. Har blitt s å mye syk også, vært forkjølet to ganger, og så spysjuka, på 2 mnd.. flaut og være så mye borte fra jobb, men jeg får jo alt som går der... [8|] ( barnehage) går bare og hangler. vurderer å spør om sykemelding, men jeg får meg ikke til å ringe legen..

God morgen!!

I dag våkna Anna opp til ett hvitt teppe ute!! Og hun kikka leeenge ut vinduet for hun sier: Vi må ut i snøen!![;)]
Gleda seg ekstra mye til bhg i dag!!

Så herlig for deg å få mannen hjem igjen Tauza!! Blir ekstra kjekt å ha han hjemme i julen da!!![:D]
Godt å høre at du ikke er begynt på bakinga forresten, for det er ikke jeg heller...[8|]

Er det ikke vanlig å føl seg litt utilstrekkelig midt oppi julemaset, Tingeling1 og tosmågull?? Har samma følelsen skjønner du...[&o]

I dag kommer mormoren min hit og skal hjelpe meg å rydde i kjelleren, slik at vi får rydda ferdig på stua.. Da skal dere få se bilder!![:D] Jeg har pakka ned hele scrapbooking-verkstedet mitt som til nå har stått på stua. Har ikke tid likevel...[:(][:'(]

huff, her er det også spysyken!! [:'(] Lagt våken i hele natt, så skal prøve å få meg litt søvn no..
det er så forferdelig å være kvalm!!

Ha en fin dag dere [:D]

isj og fysj dere kvalme håper dere kommer dere fort!

Missme: vi har godtestreik her i huset til lørdag så derfor jeg ikke har bakt noe. klarer ikke å ha i hus uten å spise av det.[&:][&:]

mårn!

jeg skal lese i dag, så ligger fortsatt i senga og leser[:-] digg... sambo leverte i bhg i dag, hørte ikke at de sto opp en gang, deilig... men nå har jeg faktisk vært litt flink, lest over halvparten av d jeg hadde som plan i dag, deilig!

ellers blir d jo seff håndball i kveld, jahoooooooooooo! en goood motivasjon for å lese hele dagen!

en annen ting, vi har en da ikke dusj (en f... måned uten dusj) NÅ er jeg lei... ringte jo å purra på forrige uke, da hadde de glemt oss... nå er d mala ferdig, men rørene er jo tatt ned. skulle komme i går, men neida ingen dukka opp... så blir å klage igjen da... hatehatehate å gjør d!

æsj spyjsjuka hørtes veldig lite akutelt ut, bank i bordet (husker fortsatt jula i fjor[:'(]). god bedring til dere!

tror det er denne tiden av året som gjør at man føler seg små deprimert, utslitt og at man ikke strekker til... har kjent til denne følelsen nå selv, i det å levere eksamener og lese til motivasjon[:'(] stå på jenter, det er snaaaaaart jul[:D]

Back
Topp