go morgen!

hsj

Glad i forumet
ke det går me alle di andre novembermagan idag? våkna tell sol å blå himmel idag[:D] det bi liksom litt lætter å ståopp når det e sånn hær vær, deilig..[:)]  ska tell jordmora kl 11 *gleder meg* det e bestandig like spennanes å fær dit[:)] ellers så ska eg no kansje på jobb entur idag.sett å venta på tlf fra legen. får enten aktivsykemelding eller 100% sykemelding.. uff.. det e så fælt å sett å vent. no MÅ han ring snart!! dåkk får ha en fin,fin dag[:)]

God morgen alle sammen!! Håper det går bra hos jordmor hsj!!! Skal på jobb nå jeg...vil bare ønske dere alle en fin dag!![:D]

Hei hei. Lukke til hos jordmor for dere som skal det i dag. Alltid gøy å høre den lille [:D] Jeg har vært på skogtur med Adrien i dag (prøver å gjøre det hver dag før formiddags hvilen hans-er jeg ikke flink?? He he...skryte litt av meg selv)
Er sykemeldt 100% så nå skal jeg slappe av så mye jeg kan så bekkenløsningen ikke blir verre...
Ellers er alt bra her.

så flink du e nesco! du har all grund til å skryt litt[:D] prøv å gå litt tur innimellom eg åg, men det bi ikke så ofte.. man bi jo så sabla fort andpusten no. må jo gå som ei snægla før å klar å pust normalt.. hehe..

Enig med deg Ariana..dagene på jobb blir bare verre og verre! Etter 7 timer stående og gående er jeg helt knekt! Verker i ribbein og føtter...håper ikke gullet tar skade! skal til legen i morgen, så får snakke med ho om hva jeg kan gjøre med ei sykemld eventuelt...

heisann
joda jeg har vært hos jordmora idag jeg jo!
håper det gikk like bra med dere andre som med meg hos henne idag!

Back
Topp