go morgen

Helenesmamma

Elsker forumet
go morgen alle jente opp å hopp,hehe

neida,ligg og sov så  lenge dere dere kan[:)]har hatt ei natt med masse liv i magen,og eg bare nøyd det[:)]snakke om forskjell fra gårdsdagen panikk anfall[:)]
tok meg ein varme dusj i 0600 tida i dag,og når eg kikket meg i speilet så syns eg at nå har eg fått det der oppblåste gravidtrynet.skjønner dere hva eg meine?har dere fått d eller?

ORIGINAL: malrodien

god morgen ja[:D] så var det en ny dag.. hmm.. gravidtryne?? det må du forklare nermere[8D]
hehe,eg meine at det begynne å bli oppblåst

god morgen! i dag skal jeg ikke gjøre noe tenkte jeg. bar eslappe av. skal ordne en del ting i morra. kos dere da[;)]

Gooood morgen ja!! [:D] I natt har jeg sovet opp til to-tre timer sammenhengende, så jeg føler meg fantastisk i dag - og for et humør! [:)]

I dag tror jeg at jeg kanskje skal prøve meg på karamellmuffinsene til pelota, og så skal jeg kanskje få til dette "heklekurset" som ikke ble noe av i går fordi jeg bare gråt..

I går kveld, når grininga hadde gitt seg, skulle G og jeg kose oss med iskrem og bringebær... så hadde han vært og kjøpt mövenpick-is (jeg tar meg aldri råd til det!!). Mmm, så godt det var med is med valnøtter sier jeg...(jeg elsker alt med nøtter i!) det har jeg kjøpt fordi du liker det, sa han, for jeg synes ikke det er så godt... Og så begynte nesten lenemor å grine igjen... men det gjorde hun ikke altså [;)]

ORIGINAL: Actrine
Og så skal jeg møte Snuppå (for første gang) på kafé!!!!! spennende.. og en smule sommerfugler i kroppen! hihi

Lykke til hos jordmor (og få satt opp siste kontroller hos henne og dropp denne teite legen din du - det blir det bare frustrasjoner av!)

Og så får du og snuppå kose dere masse i dag - er litt misunnelig jeg, for jeg skulle også gjerne vært med og møtt dere begge... dere får komme med utfyllende rapport senere i stedet! [:D] (og ja, å møte noen fra nettet sånn gir litt "første date-følelse")

Back
Topp