go morgen..

mami3

Gift med forumet
da er jeg 100% frisk og litt mer til[:D][:D][:D]..nå skal jeg snart i gang med gulvasking. ellers tror jeg det blir en inne i dag...det er fryktelig kaldt ute,buksa fryser innen jeg får tatt neste skritt, så da står jeg jo der da som en istapp[&:][8D][:)] nei uff..ikke klage,kjekt med vinter på julaften[:)]

noen planer for dagen jenter? hvordan er være hos dere?

ha en flott flott torsdag[:D]

God morgen.
Her er det 10 minus ute. Ellers blir det rydding og vasking idag. [:)]

ORIGINAL: helenen

God morgen, vet ikke hvordan været er men tipper det er kaldt. Sitter her og småfryser. Er fremdeles skikkelig forkjøla og dårlig, med feber og det hele. Ja jeg vet, stakkars, stakkars meg [;)]
jeg føler sån med deg jeg..ja det er stakkars deg[;)]..slenger over litt varme og en blirfriskklem[:)][:D]

God morgen!

Her e oss heldigvis friske...bank i bordet.... men oss he no virkelig hatt vår dose no i høst/vinter[:-][:-]
Ingen store planer idag.... berre rydde, vaske... det vanlige..[8|]
Kjenne ej fær litt høg puls når ej tenke på at det e juleaften om 4 daga.. men den kjøme no uansett so e no egentlig ikkje nokke å stresse med...[;)][:D]

Må ha en fin torsdag alle sammen!!  (Å god bedring til dåkke som e litt småsjuke!!)

jeg får vel nesten si god forrmiddag jeg da.... jeg har hatt med meg begge barna på jobben en tur i dag på besøk... nissefest på jobben og jammen kom nissen gitt... Haakon bare kikket og lurte på hva det var for en rar mann og Aksel er jo kjempe glad i nissen så det gikk fint.. også fikk vi oss en ufrivillig brannøvelse da en gottepose kom i kontakt med ett t-lys... hihi ble ikke redde da heller vet du..

nå er vi hjemme og slapper av før jeg skal prøve å ta å vaske ned badet i kveld... er alene med begge gutta i kveld.[:'(]

Back
Topp