Go morgen

Atannia

Gift med forumet
Da var det morgen igjen. Dere skal i dag da???

Good morning :) Skal på kafé med venninner :)

Nok en gang. Barselstreff og babysvømming. :)

hente kaffe her, og pakking. skulle ønske jeg hadde fått bæresjalet før man dro, men det ser ikke slik ut.

God morgen :) Eg skal ingenting spesielt :)
Har levert eldste i barnehagen, og blei eit øyeblikk ein liten assisten ;) Først hjelpte eg Jo med å ta på han kle, deretter spurte ein gutt om eg kunne hjelpe han med skiskoa. så det gjorde det. deretter hjelpte eg ein anna gutt med sine sko... og så var det to andre gutta som trengte votta... Og så måtte eg fortelle to gutta at skia deira var nok like tøffe, sjøl om begge var 100 meter lange... ;P
Utenom det har eg ingen planer :P

Kom du deg i barnehagen til rett tid i dag Sorcy? ;)

mnja.... 5 min forsinka? :P Haha:P Møtte ei anna mor som var så glad vi var fleire som var forsinka, så eg trøsta ho med at vi alltid er forsinka :P

Ho ho ho.. Skidag i dag?

ja, vinteraktivitetsveke :) så innen neste vinter må Jo få seg ski, så han også kan gå på ski på slike dager:D

ja, vinteraktivitetsveke :) så innen neste vinter må Jo få seg ski, så han også kan gå på ski på slike dager:D

Så gøy! :)

Jeg skal på et kjøpesenter med en venninne som nettopp har fått baby :)

Så koselig med sånn uke da.

M: kos deg masse. Kanskje du blir babyklein. ;)

Jeg mata babyen med flaske :) Kjente jeg er glad for at det er mer med Nora nå :p Bittesmå babyer er utrolig søte, men veldig kjedelige :p Hahaha

Er Zombie etter ei hal våke natt. Drar snart hjem m tog

Huff da. Er han ikke bedre i magen :(

Stakkars liten Trym :(

håper turen går forholdsvis greit.

Tvi tvi! God tur ;)

God tur nedover.

Back
Topp