Go' morgen

Gullklomp

Forelsket i forumet
Vi skal snart på toårs-kontroll! Etterpå tenkte jeg faktisk å levere henne i barnehagen i noen timer. Tror hun trenger å komme litt inn i rutine igjen. Og så har hun godt av å omgås litt andre barn etterhvert også [8D] Pluss at da kan mor få vasket og ryddet skikkelig hjemme! [:D] Har ikke vært så lett å gjøre så mye husarbeid når hun har vært hjemme.

Ønsker alle en fin dag [:)]

Mårn Mårn!

Da er vi endelig hjemme hos oss selv igjen[;)], har vært 14 hærlige dager, kosa oss max m bestemor og bestafar + x antall tanter og onkler og søskenbarn[:D]

Savner jula allerede, er så utrolig koselig, elsker jula! Men er også godt at d går mot vår nå[;)]

d ble hjemmedag på Trygve i dag, kose oss litt hjemme. Blir å rydde litt, ute å ake og generelt kose oss[:D]

ha en finfin dag alle sammen[:D]

go morn!! her har barnehagen planleggingsdag så en dag til med hele gjengen hjemme[:)]

K mannen er hos kiro. håper han blir raskt bra. har gått som en halt and siden nyttårsaften, og humøret har vært på bånn..

hadde håpt å få klippet en av oss i dag siden vi kal ha dåp av minstemann på søndag og alle tre trenger en hårklipp.. vi får se hva vi får til..

God morgen!

Her har jeg fri i dag. Deilig! Mini er i barnehagen og jeg har rydde dag. Første maskin med klær står allerede på. Kjøkkenet er ryddet og støvsugeren skal snart tas i bruk. [:D]
Skulle ha byttet ett par ting jeg fikk til bursdagen, men får se. Så tror jeg vi skal ut å kjøpe vitrineskapet i dag [:D][:D][:D] Det snør værre her nå. Håper det snart gir seg.

God morgen![:)] Lykke til på 2 års kontroll[:)]

Jeg har vært syk med influensa i helga, nå skal jeg snart til legen,tror jeg har halsbetennelse[:'(]

Må prøve og få rydda vekk jula i dag.. Ellers tror jeg at det blir noen timer søvn gitt..

[:)]

Heisann!

Da tar begge barna seg en liten lur.

tøtta har fått det for seg at det er morsomt å kaste dyna ut av sprinkelsenga (skal snaaart over i vanlig seng, må bare omorganisere litt først). Men nå er det stille der. [:)]

er litt trøtt. Sov en dubb på ettermiddagen igår, og satt aalt for lenge oppe i går kveld, = trøtt idag. Men men, det er totalt selvforskyldt [:D][;)]
Sitter og småser på 27 dresses som jeg tok opp igår, litt relaxing, og strikking. Skal i løpet av dagen få ryddet etter juleferien. Kom hjem til ryddig hus igår, men med alle pakkenelliker, ser det ikke ut her nå!! [:)][8D]

Morn!

Har pusset litt opp i gangen - uten videre bra resultat[:@][8D]

Nå sløver jeg litt, Emmeli er i bhg, Ine og søskenbarnet hennes er ute og leker! [;)]

God bedring to små gull, dødskjedelig å ha halsbetennelse!

Og hvordan gikk toårskontrollen julieadora?

ORIGINAL: Vand

Morn!

Nå sløver jeg litt, Emmeli er i bhg, Ine og søskenbarnet hennes er ute og leker! [;)]

Hva pusser dere opp i gangen?[:)]

Gikk kjempe bra, litt sein 2års kontroll siden jeg hadde eksamen akkurat den dagen vi fikk time sist. Og vi har flyttet siden hun var der sist, og dermed byttet helsestasjon, noe jeg ikke hadde fått beskjed om. Så reiste først dit vi pleide å gå, men det viste seg jo å være feil sted. [:'(] Glad jeg ikke tok bussen!
Men helsesøster var kjempe fornøyd og det samme var legen! Må prøve litt mer å gå på do og trasse litt rundt uten bleie etter hvert, har ikke vært så flink å øve på det [8|]
Ellers var hun for en gang skyld ikke redd da doktor skulle lytte på henne og se i ørene hennes! Hun hadde litt "doktorskrekk" da hun var mindre. Sjekket henne noen ganger for mye kanskje [8D] .

ORIGINAL: tosmågull*
God morgen![:)] Lykke til på 2 års kontroll[:)]

Jeg har vært syk med influensa i helga, nå skal jeg snart til legen,tror jeg har halsbetennelse[:'(]

Må prøve og få rydda vekk jula i dag.. Ellers tror jeg at det blir noen timer søvn gitt..

[:)]

Huff[&o] God bedring til deg!

ORIGINAL: JulieAndora

Morn!

Gikk kjempe bra, litt sein 2års kontroll siden jeg hadde eksamen akkurat den dagen vi fikk time sist. Og vi har flyttet siden hun var der sist, og dermed byttet helsestasjon, noe jeg ikke hadde fått beskjed om. Så reiste først dit vi pleide å gå, men det viste seg jo å være feil sted. [:'(] Glad jeg ikke tok bussen!
Men helsesøster var kjempe fornøyd og det samme var legen! Må prøve litt mer å gå på do og trasse litt rundt uten bleie etter hvert, har ikke vært så flink å øve på det [8|]
Ellers var hun for en gang skyld ikke redd da doktor skulle lytte på henne og se i ørene hennes! Hun hadde litt "doktorskrekk" da hun var mindre. Sjekket henne noen ganger for mye kanskje [8D] .

Har kjøpt ny mellomgangsdør med glass i, har revet ned litt tapet og skal tapetsere litt... male resten av veggene! [;)]

Huff, det er litt slitsomt å være så impulsiv[&:]

ORIGINAL: JulieAndora

Morn!

Har kjøpt ny mellomgangsdør med glass i, har revet ned litt tapet og skal tapetsere litt... male resten av veggene! [;)]

Huff, det er litt slitsomt å være så impulsiv[&:]

Åh, det kan jeg tenke meg! Er ikke noe særlig handy av meg selv [8D] Men det blir nok kjempe fint når det er ferdig [:D] Gleder meg til å se før og etterbilde når dere er ferdige med prosjektet! [:)]

Back
Topp